Erlendz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Egentlig har jo alle tre allerede vunnet i og med at de har vunnet for hver sitt os. Men det blir vell dårlig med premier av det, eller? Sant det, men blir jo ikke noen premie hvis man ikke vinner hele greia! Har ikke fått noen mail enda, så regner med jeg ikke er vinneren. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Liker det her Wow! Du vil ikke tilfeldigvis legge ut oppsettet her? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Liker det her Wow! Du vil ikke tilfeldigvis legge ut oppsettet her? Skal gjøre det noen dager etter jeg kommer hjem fra Tyrkia, drar i morgen Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Vinneren er kåret og Windows vant: http://www.dinside.no/php/art.php?id=778009 "Tirsdag stoppet vi tellingen, og vinneren ble Andreas Barfod, som fikk hele 46,6% av stemmene og vant med klar margin." Noen som vet om Mac og Windowsbidragene er fra forumbrukere på diskusjon.no? Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Ingen som har tenkt OS her i det hele tatt, nei. Når de i tillegg ikke klarer å velge ut de seks beste windows-desktopene, så blir jo resultatet så som så. Endret 29. juni 2008 av Mark00z Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Til-og-med Mac skrivebordet var bedre enn Windows. Jeg er desverre ikke veldig overasket men håpet de kunne sjokkere og velge noe annet enn Windows. Men og velge feks Linux ville vell blitt for "kontroversiellt" Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Da ble det som jeg trodde. Litt skuffet, men likevel som forventet. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 den dårligste desktopen vant. gratulerer Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 den dårligste desktopen vant. gratulerer Ingen av de jeg har stemt på har vunnet, så det er kanskje vi som har litt sær smak enn alle de andre som besøker digi.no Håper det blir en lignende konkurranse her på forumet med begrensing til at kun de med profil kan stemme, og ikke en stemme per IP-addresse. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Skal det gjøres på fourmet så er det jo kun de som er logget inn som får lov til å stemme, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 skal legge ut ls og vs om noen dager. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Endret 15. juli 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Pent Post nr 900 Endret 15. juli 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Endret 16. juli 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Her var den rette tråden ja. Mange fine desktops her. Får lyst til å bruke Linux når jeg ser på alle tøffe her og andre plasser, men kan en del om Windows og orker aldri å begynne skikkelig med Linux :-/ Slik ser min desktop ut, rimelig standard fra lassekongo83 som lager mye bra. (Har fikset en god del som ikke synes): Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg får vel skitne til denne tråden med min desktop, or rather, det som driver den, nemlig litestep! (har også gjort det omtrent uavbrutt i 7år!) Dette er da hele min desktop ser man bort i fra wallpapers, alt gjemt i en fin liten høyreklikkmeny, ingen taskbar eller noe, siden jeg bruker de aldri uansett (bruker alt-tab konstant), ikke veldig spennende, og kanskje ikke det vakreste, men det fungerer veldig bra =) Modulene jeg bruker er xTray & xPopup Endret 4. august 2008 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå