Raijin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 box-look.org Stash til window managers. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Takk! Trodde jeg hadde fått meg meg de forskjellige *-look.org sidene som var der ute, geniale sider Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 That's right, baby! box-look-siden er ikke like omfattende som de andre. Men, det er noen digge themes der til blant annet fluxbox Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tho-mas: peil på å få tvunget på Cleartype på en label? Jeg har prøvd: ClockFontSmoothing true ClockFontClearType true Men, EJ om det hjelper. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Gidder du å poste all klokke koden? Er noe mer jeg må vite. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ;------------------------------------------------------------------------------; Time & Tray config ;------------------------------------------------------------------------------ *Label Clock ClockX $resolutionx-80$ ClockY 0 ClockWidth 80 ClockHeight 13 Clockimage clock.png ClockImageLeftEdge 3 ClockText "[time('hh:nn')] - [time('dd.mm.yy')]" ClockFontColor 000000 ClockFontAlign Right ClockFontSmoothing true ClockFontClearType true ClockRightborder 5 ClockBottomBorder 3 ClockAlwaysOnTop True ClockAlphamap ClockOnLeftClick !xTrayToggle ClockOnRightClick !execute [!LabelToggle WinAmp] [!LabelToggle Info3] ;ClockOnRightClick !execute [!xTextReplace @$ThemeDir$theme.rc@ @\*Label Info@ @;*Label Info@] Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hmm, det burde virke det der. hvilken versjon av xLabel bruker du? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 *NetLoadModule xLabel-3.6.2 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) oi, den var litt gammel xLabel-4.1.5 er den nyeste versjonen tror jeg, før du loader den må du ha xpaintclass-1.0 og skrive ClockPaintingMode ".image" i koden din. Tror det kanskje kommer til å virke da. PS: xpaintclass-1.0 må være helt på toppen av *NetLoadModule lista Edit: Hvilken font er det du bruker? Endret 12. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da ble det Cleartype: Men, kan ikke si koden på klokka ser ut til å funke. Noen ideer? Calibri forresten Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Så cleartype fungerer nå? Det her er koden jeg bruker til klokke teksten min: ClockText "[time('ii:nn')] <font color=#000000>on</font> [date('dd.mmm')] prøv å skift ('dd.mm.yy) til [date('dd.mm.yy')] Endret 12. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Koden din hengte LS *Label Clock ClockX $resolutionx-80$ ClockY 0 ClockWidth 80 ClockHeight 13 Clockimage clock.png ClockPaintingMode ".image" ClockImageLeftEdge 3 ClockText "[time('hh:nn')] - [time('dd.mm.yy')]" ClockFontColor 000000 ClockFontAlign Right ClockFontHeight 12 ClockFontSmoothing true ClockFontClearType true ClockRightborder 5 ClockBottomBorder 3 ClockAlwaysOnTop True ClockAlphamap ClockOnLeftClick !xTrayToggle Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Koden din hengte LS *Label Clock ClockX $resolutionx-80$ ClockY 0 ClockWidth 80 ClockHeight 13 Clockimage clock.png ClockPaintingMode ".image" ClockImageLeftEdge 3 ClockText "[time('hh:nn')] - [date('dd.mm.yy')]" ClockFontColor 000000 ClockFontAlign Right ClockFontHeight 12 ClockFontSmoothing true ClockFontClearType true ClockRightborder 5 ClockBottomBorder 3 ClockAlwaysOnTop True ClockAlphamap ClockOnLeftClick !xTrayToggle forandra litt på koden din, prøv den nå. Endret 12. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Prøvde med Date også, fikk Date('dd.mm.yy')] istedenfor ...me('dd.mm.yy')] i panelet. Endret 12. juni 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 faan Det her er hele klokke koden min, den fungerer helt perfekt. *Label Clock ClockX $ResolutionX-97$ ClockY $ResolutionY-18$ ClockPaintingMode ".image" ClockImage clockbg.png ClockWidth 97 ClockHeight 18 ClockFont "Calibri" ClockFontHeight 12 ClockFontSmoothing True ClockAlwaysOnTop true ClockAlphaMap false ClockFontColor #FFFFFF ClockFontBottomBorder -5 ClockFontTopBorder 1 ClockText "[time('ii:nn')] <font color=#000000>on</font> [date('dd.mmm')]" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Label'en ble blank, LS låste seg og måtte restarte LS. Laster opp themet, Bruker MOD I. Se om du skjønner noe av det Thinbar_Pack.zip Endret 12. juni 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Label'en ble blank, LS låste seg og måtte restarte LS. Laster opp themet, Bruker MOD I. Se om du skjønner noe av det Thinbar_Pack.zip skal ta en titt på themet. Edit: Alt er bare rot kan du laste opp et ss av hvordan du vil ha themet? Så kan jeg prøve å mekke noe, hvis du vil. Endret 12. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 - Taskbar som kun spretter fram når det er nødvendig - Klokke/dato med klikk-for-å-vise-tray - Helst matche A1 Visual Style by raoul , men det kan jeg fikse selv hvis du ikke er i Photoshop-humør . Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Du kan fikse det grafiske selv, så kan jeg prøve å lage koden. Kommer i løpet av kvelden eller ved 12 - 13 tida i morra Edit: Jeg gjetter at taskbar høyden og tray/klokke høyden skal være 13px, amirite? Edit2: Jeg tror jeg har funnet ut hvorfor det ikke fungerer, du må ha xstatsclass-1.1 loada også, glemte det helt Bruk den gamle koden din, og skriv *NetLoadModule xstatsclass-1.1 under *NetLoadModule xpaintclass-1.0 Håper det løser seg nå Endret 12. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det hjalp vet du, men du kan gjerne mekke for det. 14px passer med caption på VS, så du kan forholde deg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå