Beritaron Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Gnome Cardapio - Nok en ny meny for Gnome Cardapio er en kompakt meny som byr på en rekke funksjoner. For å lese om noen av mulighetene man har med denne menyen, følg kildelinken. sudo add-apt-repository ppa:tvst-hotmail/cardapio sudo apt-get update && sudo apt-get install python-keybinder cardapio kilde Endret 4. juni 2010 av tamarin Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei, jeg har et lite spørsmål: Hvordan kan jeg få 'global menu' i ubuntu 10.10 (desktop)? Finner ingen som fungerer på 10.10, eller er det bare meg? (Ja, er ganske ny på linux) Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Standard Ubuntu med et bakgrunnsbilde jeg lagde mens jeg lekte meg med The GIMP Hei, jeg har et lite spørsmål: Hvordan kan jeg få 'global menu' i ubuntu 10.10 (desktop)? Finner ingen som fungerer på 10.10, eller er det bare meg? (Ja, er ganske ny på linux) Litt seint svar dette her ... tror ikke jeg får indikasjon på at det har kommet meldinger i tråder jeg har deltatt i etter det har gått en viss tid. Om du ikke har kommet over dette enda så ser det ut til at menyen har endret navn til Appmenu. Tror ikke den ligger i pakkebrønnene, så må nok legge til PPA. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Fedora 15, Gnome 3.0 Endret 5. juli 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
martibs Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Slik har det sett ut en stund, på tide med noe nytt snart: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå