Åsen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oooh, sexy! Hvordan fikk du caption baren til å bli gjennomsiktig? Windowblinds? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oooh, sexy! Hvordan fikk du caption baren til å bli gjennomsiktig? Windowblinds? http://www.google.com/search?&q=true+transparency WB ville jeg ikke latt min værste fiende bruke... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Installerte akkurat bbLean på Windows 7 64-bit, funket greit nok. Men litt dumt at den windows manage greiene presser seg på Chrome og WLM. Birger Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da bytter du til Firefox og Miranda. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hehe Kanskje det med tiden. Birger Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Kubuntu 9.10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ahh, så det er her det skjer ja. posta i den gamle tråden jeg. Lenge sia jeg har drivi med deskmodding nå, så er litt rusten. Ny skjerm siden sist gang, så en 24" widescreen og en 19" lcd i dualmod. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) min: (win7 for de som lurte) Endret 19. januar 2010 av Zaft Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 husker man kunne modde xp ganske bra ved hjelp av uxtheme patch og div. sider man kunne laste ned visual styles. nå som jeg har gått over til win 7 sliter jeg med å finne ut av hvordan jeg kan desktop modde win 7 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er i grunn ganske likt. Det er tre filer som må modifiseres, det kan enten gjøres manuelt eller ved hjelp av f. eks. Universal Theme Patcher. Deretter kan du bruke visual styles til Windows 7. Det er dog ikke så mange fine temaer tilgjengelig, men det er et par brukbare her. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er sjelden jeg har levd så lenge med et standard ui som jeg har gjort med Windows 7, men de siste ukene har blitt lysten på å prøve noe nytt. Ikke så voldsomt avansert, men det er iallefall en liten tweak på standard utseende til 7: Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Ser ut til at denne tråden også er på vei til å dø ut Huff, spoilere og diverse ser ikke ut til å ha godt så smertefritt jeg hadde håpet på da diskusjon.no ble oppdatert. Ser ut til at jeg har en del å gjøre i den første posten ja Endret 24. mars 2010 av tamarin Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) moa Endret 24. mars 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Ubunut 10.04 beta 2 i noe Mac OS X wannabe-stil. Dock: Avant Window Navigator Meny: Global Menu Endret 16. april 2010 av tamarin Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Mine innlegg, men slenger med desktopen min samtidig Endret 18. april 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) I og med at det er så lite som skjer her så er det vel ikke noe i veien for å poste et par innlegg som forteller om ny programvare og annet som retter seg mot tema for denne tråden? Gnome Bakgrunnsbilde-slideshow med Crebs Et program som lar deg lage slideshow for Ubuntu har nå fått seg en PPA, noe som gjør installasjonen lekende lett. For å prøve programmet, kopier og lim inn følgende kommandoer: sudo add-apt-repository ppa:crebs/ppa sudo apt-get update && sudo apt-get install crebs kilde Gnome Endre fargene på noen av de mest populære ikonsettene. Icogen lar deg forandre på en enkel måte og kan generere nye ikonsett basert på SVG-filer. Den kommer med 6 temaer klart for modifisering: * Humanity Colours * Elementary * Ubuntu Mono Dark * Ubuntu Mono Light * Meliae Light * Meliae Dark Dette programmet er Java-basert, dermed må programvare som støtter dette være installert, Java-applikasjonene man finner i restricted-ubuntu-extras holder. Pakken med programmet kan lastes ned via denne linken. I den pakkede filen ligger det en fil som heter start.sh, høyreklikk på denne og gi den rettigheter til å kjøres, deretter dobbelklikk og velg run. kilde Endret 5. juni 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå