Oxygen 07-12 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Mye fint her, men oppgi hva dere bruker av OS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er ikke tilfeldigvis noen her som vet hvordan man kan gjenopprette standard ikonsett i Windows XP? Jeg prøvde å bruke Iconphile og velge hvert enkelt ikon for så å velge noe alà "Default Icon" noe som forsåvidt ser ut til å fungere, helt til jeg restarter PC'en. Da er ikonpakken tilbake. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva brukte du til å legge inn ikonene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Iconphile/mappealternativer i Windows. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Windows XP Pro 64 bit Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Formatert, så jeg sier at dette er gyldig dobbelpost. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Windows XP x86 Endret 8. oktober 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Og et fra jobben: Windows 7 x64 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Endret 16. oktober 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du har sikkert skrevet om dette før, men kunne du liste litt opp hvilken programmer du bruker, Tordenflesk? Har en stasjonær med XP, jeg ønsker å tweake litt. Evt. gi meg noen gode nettsider. Eneste jeg bruker per idag, er Fences, UXStyle og XPize. Birger Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Du har sikkert skrevet om dette før, men kunne du liste litt opp hvilken programmer du bruker, Tordenflesk? Har en stasjonær med XP, jeg ønsker å tweake litt. Evt. gi meg noen gode nettsider. Eneste jeg bruker per idag, er Fences, UXStyle og XPize. Birger Litestep, RocketDock, TrueTransparency, Launchy andre ting er uxtheme-patch og reshacket shell32.dll, Notepad etc. @Gavekort: Gratulerer på å ha installert en foreldet utgave av win7, men skal du vise fram bakgrunnen din poster du den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=307819 Endret 1. november 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Takker. Brukte selv LiteStep tidligere, men føler utviklingen og themene på DeviantART har dabbet av litt. Lager du alt selv? Birger Ed1t: Typo. Endret 1. november 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nei, men jeg justerer andres til min smak. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan du nevne litt om din erfaring rundt LiteStep og Windows 7? Hvis du kjører den kombinasjonen vel å merke Birger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 @Gavekort: Gratulerer på å ha installert en foreldet utgave av win7, men skal du vise fram bakgrunnen din poster du den her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=307819 Jeg er veldig klar over det... Veldig klar. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan du nevne litt om din erfaring rundt LiteStep og Windows 7? Hvis du kjører den kombinasjonen vel å merke Birger Det har jeg ikke turt. Kjører win7 kun på jobb, så har lite lyst til å fikle med en alpha av 64-bit LiteStep på SP0 av et nytt MS-OS når nettverket går åt skogen Brukte BBLean en stund, det fungerte bra men hadde hverken tid eller lyst til å lære meg et nytt shell. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Eneste jeg savner med windows er Litestep! Må prøve å gjøre litt customzing på boot-camp partisjonen snart.. begynner å bli en stund siden jeg har posta noe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå