cruzader Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) fiklet litt mer med samurize og synest jeg endte opp med noe oversiktelig uten pragende. kikket på litt plugins for status på nettverk som pinger hver 10min for oppdatere status, ha det på skrivebordet for de printerne/serverne som oftest har problemer blir neste mål Endret 5. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 gjort fremgang i samurize nå pinger den alt viktig i nettverket hvert 60sec, ikke helt funnet en bra løsning på hvordan vise om oppe eller nede siden vb scriptene jeg fant ikke viste riktige resultatene når såpass mange enheter men om en var nede viste den gjerne 5som nede. atm er det bare ping = oppe (duh) og blank linje nede, er på todo listen og få det over til OPPE/NEDE i grønt/rødt så har jeg plass til en liste til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 OS X 10.5.6 (Ny Unibody MacBook, bare for å skryte litt ) med Eddie Izzard som pryder bakgrunnen og et ikonsett som heter Alumi: Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) *bump* Ikke store forandringen siden sist ... Easy Peasy (GUI: gnome tilpasset nettPC'er) med nytt tema, ikonpakke og bakgrunnsbilde: Endret 22. februar 2009 av tamarin Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Reinstallerte Kubuntu 8.10 i går kveld. Ganske ut-av-boksen, bortsett fra noen ekstra plasmoids, Aya plasma theme og en annen bakgrunn enn default. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Godt aa se at Tango-stilen sprer seg utenfor Linux. Synd den begynner aa bli litt lite vedlikeholdt. Heldigvis kommer snart Mango ("kodenavnet" for neste Tango-ikonsettet) som skal være i mye bedre kvalitet og dessuten bli lansert som Public Domain og kan derfor brukes av alle uten lisensproblemer. Endret 26. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sweet, bruker selv Tango på windows her, burde bli enda bedre med Mango =) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Sweet, bruker selv Tango på windows her, burde bli enda bedre med Mango =) http://jimmac.musichall.cz/i.php?i=Tango-NG ^^Snakket med designerne nylig, og baade Mango og gamle Tango blir Public Domain. Det samme skjer med Tangerine (det ble uoffisielt bekreftet av skaperen, er sikkert ikke mange andre som vet dette siden dette ikke var noen stor annonsering, han ble bare spurt under diskusjonen og sa ja). Endret 1. mars 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Linux Mint 6 KDE ed. KDE 4.2 Kun brukt prorgamvare, temaer og widgets som følger med. Endret 7. mars 2009 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Mer leking med KDE 4.2 Linux Mint 6 KDE ed. Kun brukt prorgamvare, temaer og widgets som følger med. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) det var ganske kult, men på en måte litt stygt også EDIT: Da var min andre visual style og litestep tema ferdig http://th0max.deviantart.com/art/Fubar-Lit...theme-115758698 http://th0max.deviantart.com/art/Fubar-Vis...Style-115758138 Endret 13. mars 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mitt screenshot atm. Transblack v1 for Vista VS, System Information -gadget og DEUCE-skin for CD Art Display. WP fant jeg her på forumet. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Som sagt så tenkte jeg å resette pollen hver 6. måned eller en gang i året da man over tid kan ha skiftet mening. Nå har det vel gått ca 6. måneder, noen som noen innvendinegr om hva som passer seg best av 6 måneder og 1 år, eller om den kun burde stå som den gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå