Gå til innhold

Den liberale screenshot/desktopmod-tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79
*Slaa paa snöeffektene til Compiz* :p

Kan se ut til at skjermkortet mitt blir kranglete der..:(

/usr/bin/compiz.real (snow) - Error: Init0bject failed

/usr/bin/compiz.real (snow) - Error: Couldn't activate plugin 'snow'

Lenke til kommentar

@Rabbid:

gnome2-globalmenu, funker den også på KDE-programmer (KDE 3.x har noe alla dette installert som standard, men funker kun på KDE programmer tror jeg)? Dette er jo nesten et must for de som skal etterligne OS X i Gnome, litt lei av alle "hvordan få *gnome-distro X* til å se ut som OS X" der alle har det vanlige Gnome panelet som ikke ligner stort på OS X i det heletatt.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

tamarin: Ser ut som den har stöttet det för, de driver aa rensker opp koden naa saa vet ikke om det fortsatt stöttes, eller hvor lenge det tar för det eventuelt stöttes igjen.

Funker ikke for rene Qt-programmer eller Firefox/OpenOffice (de bare "emulerer" nativt utseende) vet jeg.

EDIT: Finnes mer informasjon her: http://code.google.com/p/gnome2-globalmenu/

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Litestep og Vista.

Begynner å bli rimelig lei og irritert. Jeg er fullt klar over at det arbeides med en Vista-oppdatering fra LS-gjengen, men! Jeg har selv satt opp LS på en venns maskin, da Vista Ultimate (x64). Det fungerte som bare pokker. Ikke det minste problem, ser man vekk i fra at explorer starter sammen med LS når man forsøker å utforske mapper, men det er en lett fix.

Jeg derimot, kjører Server 2008 (x64). Hver gang Litestep forsøker å laste inn moduler, får jeg den kjekke beskjeden om at den finner de ikke. Vel, modulene er akkurat der de skal være. Hva skjer i prosessen der LS skal laste disse svartens DLL-filene? Er dette noe jeg kan fikse, eller er jeg nødt til å sitte på ræv mens LSDev-teamet jobber i sitt vanlige tempo?

Savner Litestep. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.cyberciti.biz/tips/linux-deskto...hancements.html

For dere som er intresserte er det lagt ut en artikell her om desktopmodding til Linux. Artikellen linker stort sett opp til andre sider hvor det har funnet frem til hva de mener er de beste temaene, de beste skjermbildene for inspirasjon, en kort oppsummering av forskjellige GUI'er (selv om det meste av ressursene tar for seg Gnome) etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det programmet koster penger tho. Er ikke interessert i å betale penger for å ha forskjellig bakgrunn på skjermene.

Fullversjonen må du betale for ja, men gratisversjonen er nesten like god. Du går strengt tatt bare glipp av et par ubrukelige funksjoner. Til ditt bruk holder det lenge. :)

Lenke til kommentar
Det programmet koster penger tho. Er ikke interessert i å betale penger for å ha forskjellig bakgrunn på skjermene.

Fullversjonen må du betale for ja, men gratisversjonen er nesten like god. Du går strengt tatt bare glipp av et par ubrukelige funksjoner. Til ditt bruk holder det lenge. :)

Det stod at gratisversjonen bare fungerte i 30 dager, men med alle funksjonene.

DisplayFusion fungerer utmerket :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...