Gå til innhold

Den liberale screenshot/desktopmod-tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Der ja, den burde jeg virkelig ha klart å finne selv..:)..Takk For hjelpen..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

@Rabbid: Hvilket skin er det du har brukt? Det ser ut som Dust Mod, men når jeg installerer den blir det mye mørkere.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjorde ting litt grönnere jeg :p

Prövde aa vise litt av den stilige bakgrunnen min naa ogsaa ^^

Kul bakgrunn ja :) Synes klokka og datoen passa veldig bra også :D

Mange som bruker Dust for tiden. Liker temaet, men synes vindurammeknappene ser litt merkelige ut med blandingen av svak fading og kanter (bilde forstørret i vinuet øverst til venstre). Kanskje bare meg, men synes runde knapper (eller droppe fading) hadde passet bedre, litt med tanke på at kantene er avrundet i vinduet (bilde i nettleser). Vet du forresten om det er laget noe standard ikon-tema eller bakgrunnsbilde til temaet?

GUI: Gnome

post-143435-1226682212_thumb.jpg

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Kul bakgrunn ja :) Synes klokka og datoen passa veldig bra også :D
Klokka og datoen er en del av bakgrunnen, de ligger ikke oppaa.

Så du har en bakgrunn som oppdaterer seg med klokka?

EDIT: Tok en titt i Linux-desktopmodtråden tråden og så du hadde gitt svar på det jeg lurer på. Genialt :)

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Må si jeg synes Linux? ser utrolig spennende ut ...

Det er nok hovedsaklig Linuxbilder av GUI'ene Gnome og KDE (om det er de du sikter til), men det er kanskje bedre å fokusere på GUI enn OS da KDE og Gnome (og mange av disse åpen kildekodeGUI'ene) er tilgjengelig i flere OS.

EDIT: Ser ut som om gnome-look.org er nede, denne siden er et bra alternativ:

http://www.opendesktop.org/

Linken er lagt til i første posten. For dere som kun klikker linken "siste innlegg av:"på forumsidene, så er første posten også ment til å være en ressurs til alt rundt leking med desktop'en. Her finnes det en del nyttige linker (kom gjerne med tips om dere sitter på noen gode sider!) om temaet.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Har pyntet litt til jul nå. Forhåpentligvis klarer jeg å holde meg til denne desktopen ut året, men jeg har ikke mye tro på det selv..:p

post-118015-1226703720_thumb.png

Lenke til kommentar

Stirrer paa min desktop konstant jeg, og beholder dem som oftest i noen maaneder av gangen för jeg skifter (og det skyldes ikke at jeg er lei, er ofte lite villig til aa skifte (saakalt indre konflikt :p), men det nye jeg finner frister meg nok til at jeg tar skiftet)

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Kanskje en ide å rydde opp i torrentfilene på desktoppen der før skjermbilde :roll:

---

Lagt til et par videotutorials i første posten i tråden ... som forsovidt forholder seg til et litt for nybegynnernivå til en del her, og en spoiler med desktopeffektvideoer for dere som liker å se ting mer visuelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...