Gå til innhold

Får ikke åpnet port på Netopia 3351

Anbefalte innlegg

Sitter her me en Netopia 3351-ruter, og jeg får rett og slett ikke åpnet porter på den. Siden jeg ikke har tilgang til web-brukergrensesnittet benytter jeg meg av telnet, jeg går innpå NAT, legger til en ny oppføring, velger en port (10000 i dette tilfellet), setter den til min statiske IP-adresse (10.0.0.6) og skjekker. Neida, closed, closed og closed, hele forbanna tiden! Jeg har prøvd i flere dager nå, og jeg holder på å gå på veggene.

Jeg har prøvd å bare sette den til TCP, jeg har prøvd å restarte routeren via menyvalget på telnet, jeg har gått ned og slått den av og på, jeg har prøvd å åpne forskjellige porter, men neida, INGENTING fungerer!

I tillegg har jeg vært innom web-brukergrensesnittet (på sidene til nextgentel, ikke ved å koble meg til 192.168.1.1 / 192.168.1.0 via nettleseren min), men fikk samme resultat der. Jeg skjønner bare ikke hva jeg gjør feil!

Noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal port 10000 brukes til?

Og 10.0.0.6 er jo IP til PC?

Hvis det er Bittorrent du har satt port 10000 TCP til og i tillegg satt port 10000 i Bittorent klienten,og Windows firewall er av så skal det fungere.

Men jeg har ikke Netopia så jeg vet ikke hva annet den krever av NAT\PAT.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...