Deneb Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei! Er det noen som har gode sider hvor jeg kan laste ned bøker, gjerne i PDF format? Harp laner om å drive litt selvstudering på emner som interreserer meg i sommer. Interresante emner er psykologi, selvpsykologi, filosofi, trening og lignende. Flott om noen kan hjelpe meg her, takk! Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Project Gutenberg har 25 000 gratis bøker. Mye klassisk filosofi, i alle fall. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Takk for svar! Noe å anbefale da? Klassisk filosofi kan være interresant om det er de rette bøkene Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg har dessverre ikke peiling på filosofi, og jeg synes dessuten det ser skrekkelig vanskelig ut å lese det på engelsk uansett, men vi kan jo håpe at noen andre har noen tips her! (Platon er forresten kul, det ser ut som de har omtrent alle dialogene hans. Symposion og de som omhandler Sokrates' siste dager, er veldig fine.) Endret 8. juni 2008 av Lolla Palooza Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har dessverre ikke peiling på filosofi, og jeg synes dessuten det ser skrekkelig vanskelig ut å lese det på engelsk uansett, men vi kan jo håpe at noen andre har noen tips her! (Platon er forresten kul, det ser ut som de har omtrent alle dialogene hans. Symposion og de som omhandler Sokrates' siste dager, er veldig fine.) Lastet ned noen deler av en bokserie kalt "the world's greatest books", med utdrag av ja, verdens beste bøker. Etter min mening nytter ikke dette å gjøre med skjønnlitterære bøker/fiction, men økonomi-, filosofi- og vitenskapspakken har jeg lastet ned. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå