GoldenHymn90 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg formaterte pc-en min i dag, og nå får jeg ikke til å installere WLM. Jeg har prøvd ca 8-10 ganger nå, og det ser ikke ut til å funke. Jeg oppdatert nylig til Service Pack 3, så jeg lurer på om det har noe med det å gjøre? Legger til et skjermbilde her http://rapidshare.com/files/120789937/ooo.JPG.html EDIT: les post #3 Endret 7. juni 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Windows live orm mener du? Ser ikke noe bilde, har du prøvd med forskjellige nettlesere? La inn ormsprederen idag , den installasjonen tar tid og ofte ser det ut som det ikke skjer noen ting. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) NB! Viktig melding til alle som har SP3 og ikke får til å installere WLM. Jeg hadde dette problemet i hele dag, helt til jeg hadde veldig flaks og kom over ei side på nettet der det stod litt om SP3 og WLM. SP3 virker ikke maksimalt med WLM, og det oppstår problemer under installeringa. Hvis du er en av dem som har dette problemet, trykk på start-knappen, "kjør", og så skriver du inn: regsvr32 wups2.dll Prøv deretter å installere WLM på nytt. Endret 7. juni 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå