rubish Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei, Er det noen her som vet ossen jeg får fjernet Adobe Master Collection cs3 fra pcn min? Jeg får bare opp at jeg må lukke internet explorer først, så gjorde jeg det, men meldingen kommer fremdeles opp. Jeg har til og med slettet internett explorer fra pcn, men nytter ikke.. (Denne pakken er noe som jeg har fått gjennom skolen) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Alt-Ctrl-Del og sjekk prosesslista om det ligger en internet explorer der av en eller annen grunn. Hvis ikke så kan du prøve å starte opp i safe-mode (press F8 når maskinen starter opp) og se om det fungerer da. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 er allerede en nesten lik tråd. søk på forumet og du skal finne Lenke til kommentar
rubish Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ja jeg så den tråden,men den hjalp meg ikke så mye. Jeg prøvde ctrl+alt+del, og fikk tatt vekk internett explorer som var i prosesslista, men de kommer tilbake igjen med en gang.. Lenke til kommentar
brk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja jeg så den tråden,men den hjalp meg ikke så mye. Jeg prøvde ctrl+alt+del, og fikk tatt vekk internett explorer som var i prosesslista, men de kommer tilbake igjen med en gang.. Sikkermodus kanskje? Lurer på om ikke adobe har noe "cleanup tool" også Lenke til kommentar
rubish Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hm..får ikke til og starte i sikkerhetsmodus engang Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 slå av maskinen, slå den på igjen og trykk f8 under oppstarten, da får du opp en meny for hvordan du ønsker å starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå