Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det har seg slik at det er 2 skoler med elektrolinja her i byen og jeg var lenge i tvil hvilken jeg skulle velge og til slutt måtte jeg ganske logisk bare velge en. Nå angrer jeg på skolen jeg valgte og vi gjerne få byttet plass på skolene på søkaden, men søknadsfristen gikk som dere sikkert vet ut 31. mars så er for sent nå. Det jeg lurte på om det er en mulighet å kunne endre søknaden likavel med å sende mail til utdanningsdirektroratet (eller hvem det nå enn er som tar seg av søknadene)? Har hørt at folk før har fått dette gjort, men er det for sent nå? Noen annen mulighet til å få starte på den andre skolen istedet? Begge skolene er ganske lett å komme inn på og mine karakterer holder fint (4 i snitt). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det skader ikke å prøve selv om fristen har gått ut. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ring, ikke send e-post, til opptakskontoret i din fylkeskommune. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Takk for svar. Blir vel å ringe da . Får bare krysse fingrene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå