sporty-girl Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei folkens, jeg tenkte å oppgradere PC-en min og begynner nå med skjermkortet. Er det noen som har peil eller? Jeg kjører nå en ATI X1650. Kan jeg sette inn 8800 GT tror dere? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
sporty-girl Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hvilken strømforsyning har du? Det står at den ikke kan overskride 250 Watt, er det mye? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hvilken strømforsyning har du? Det står at den ikke kan overskride 250 Watt, er det mye? nei, det er det nok ikke. kjøp deg en ny strømforsyning også du, så er du der. denne f.eks: https://prisguiden.no/product.php?productId=91144 Jeg har selv veldig god erfaring med Chieftec strømforsyninger. aldri vært noe tull. Endret 7. juni 2008 av »frodo Lenke til kommentar
sporty-girl Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hvilken strømforsyning har du? Det står at den ikke kan overskride 250 Watt, er det mye? nei, det er det nok ikke. kjøp deg en ny strømforsyning også du, så er du der. denne f.eks: https://prisguiden.no/product.php?productId=91144 Jeg har selv veldig god erfaring med Chieftec strømforsyninger. aldri vært noe tull. Så hvis jeg bytter strømforsyning så går det an å oppgradere skjermkortet? Passer da en 8800 GT i et hovedkort som kan ta X1650 hvis jeg bytter strømforsyningen? Jeg takker for alle svar Lenke til kommentar
Moal Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Viss skjermkortet ditt er PCIe så vill alt funke smertefritt. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Det er ikke sikkert du kan bytte strømforsyningen i PCen din. Packard Bell er ett helvetes møkkafirma som ofte ikkje følger etablerte standarder når de lager PCer. Det er ikkje sikkert, men veldig sannsynlig, at PCen din bruker andre kontakter enn de som finnes på en ATX-strømforsyning. Eg vil annbefale deg at du får en PC-kyndig person til å kikke inni PCen din før du bruker kroner på nye deler du kanskje ikkje kan bruke. Endret 9. juni 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå