roger2002 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Noen som har erfaringer med denne? Jeg ser på L3500D som ser ut til å være et av de absolutt beste alternativene for en bærbar under 12000. Den har stor skjerm med ok oppløsning, ok skjermkort. Masse tilkoblingsmuligheter. Er litt skeptisk til størrelsen, redd for at den skal virke "diger", noen som har sett den? Lenke til kommentar
akilles Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Den har stor skjerm med ok oppløsning, ok skjermkort. Masse tilkoblingsmuligheter. Ja tilkoblingsmulighetene skal man ikke klage på. Men man spørre seg om man har behov for dobbel firewire? Jeg syntes forøvrig tilbudet virket interessant - inntil jeg kontaktet quad. De reklamerer for SXGA-oppløsning (1280x1024 - noe jeg forøvrig aldri tidligere har hørt om på bærbare), mens den i realiteten kun har XGA (1024x768). Ansatte hos quad kunne ikke gi meg noen detaljer grafikkløsningen (det reklameres for mobility radeon med 32mb minne, men jeg er skeptisk til dette). På asus' tyske sider (http://notebook.asuscom.de/serien/l3d/daten.html) står det at modellen har grafikken i integrert chipset. 3,3 kg er jo dessuten relativt tungt hvis du skal frakte den litt rundt omkring. Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Nei dobbel Firewire kan virke som litt overkill ja.. :-) Syntes også sxga hørtes mystisk ut, så jeg tror jeg skal sjekke med Quad igjen.. Jeg har et produktark i pdf format som jeg fikk via quad, og der står det xga / sxga, samt at den bruker systemram til skjermkort. Dette produktarket er fra oktober i fjor, så de kan vel kanskje ha endret på noe, men det er vel heller tvilsomt.. Hvis begge disse er tilfelle så er den uaktuell for mitt vedkommende, for 1024 oppløsning er for dårlig på en 15". Er enig med at vekten kanskje er litt i overkant, men skal ikke drasse så mye på den da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå