Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Joda, det har seg slik at jeg helt har glemt å søke sommerjobb . Er det lenger en sjanse å få seg en okey sommerjobb eller er sjansene borte for lenge siden? Er 16 år bare så det er sakt. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alle de gode jobbene (ihf i min kommune) er tatt for lenge siden. Pleier å være sånn. Kan så klart ikke snakke for andre steder Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det vil nok alltid være mulig å få seg en (sommer)jobb, men som EchoMaker nevner er nok de jobbene som er ønsket av flest for lengst revet bort. NAV kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hør med Adecco, Manpower og liknende firmaer. Det er alltid noen arbeidsgivere som er ute i siste liten. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har man kontakter, så kan man skaffe seg en jobb på under 10min. Ellers kan du spørre din mor eller far om de vet om det trengs noe hjelp på jobben deres. Eller hør med naboen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå