The Fox Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skal ha ny mobil og lurer på hvilken mobil som er best og hva dere ville kjøpt av: HTC touch pro og Sony ericsson xperia 1.... Sony Ericsson: http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no HTC: http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49518 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ville nok tatt Touch Pro trur eg. Du har ikkje vurdert å vente på Diamond frå HTC? Den ser verkeleg lovande ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Av den infoen som er sluppet til nå så knuser x1 alt synes jeg. Bedre utstyrt, bl.a med quad-band, og endel heftige løsninger. skal vel også kjøre win 6.5 isteden for 6.1....? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Av den infoen som er sluppet til nå så knuser x1 alt synes jeg.Bedre utstyrt, bl.a med quad-band, og endel heftige løsninger. skal vel også kjøre win 6.5 isteden for 6.1....? Dette med 6.5 tror jeg ikke noe på! Når 6 ble oppgradert med ett desimal, var det masse snakk og lekasjer, i månedsvis, om hva forandringene skulle være. Jeg har hittill ikke sett noe som handler om 6.5! Når Microsoft gjør forandringer i et OS skjer det ikke "over natta", skulle SE X1 være utstyrt med 6.5 skulle det bety det at X1 blir sluppet om "et år eller to". HTC Pro kommer om 2-3 mnd. Tobias Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ville nok tatt Touch Pro trur eg. Du har ikkje vurdert å vente på Diamond frå HTC? Den ser verkeleg lovande ut Han har sikkert slik hastverk at han kjøper X1 eller Touch pro, lenge før Diamond kommer... :-) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Tror jeg går for Sony Ericsson X1 fordi den skal veie mindre og være smalere enn HTC Touch Pro + at den har 3,5 mm minijack innebygd... Men får vente å se, ingen har jo kommet ut ennå... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 tipper touch pro kommer før x1, tipper x1 i beste fall rekker julesalget. Noe jeg så klart ikke har noen som helst fakta å bakke opp med Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Tror jeg går for Sony Ericsson X1 fordi den skal veie mindre og være smalere enn HTC Touch Pro + at den har 3,5 mm minijack innebygd... Men får vente å se, ingen har jo kommet ut ennå... Bruker du virkelig vektforskjellen på 20g som et argument for å velge SE X1? Dessuten er HTC Touch Pro både kortere og smalere enn X1, men litt tykkere. Endret 8. juni 2008 av apwr Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Tror jeg går for Sony Ericsson X1 fordi den skal veie mindre og være smalere enn HTC Touch Pro + at den har 3,5 mm minijack innebygd... Men får vente å se, ingen har jo kommet ut ennå... Bruker du virkelig vektforskjellen på 20g som et argument for å velge SE X1? Dessuten er HTC Touch Pro både kortere og smalere enn X1, men litt tykkere. Nei... Minijack inngang også... XD, men er ikke sikker enda, for jeg synes menysystemet i HTC er finere enn det panelsystemet i X1... Har tenkt litt og ombestemt meg XD, så jeg tror jeg går for HTC.... Endret 8. juni 2008 av Eivind94 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Eg ville framleis venta nokre dagar. Apple skal ha WWDC (Worldwide Developers Conference) som brakar laus imorgon kveld. Kilde. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Mange har rapportert at x1 skal kjøre win 6.5, som denne: http://www.intomobile.com/2008/02/14/sony-...ows-mobile.html for min egen del så synes jeg x1 støtter flere nettverk, multitasking er jo gøy, støtter push email, har "alt" av det man kan få pr idag. Lanseringen skal visstnok skje i september, dvs om ca 3 måneder. Skjermen og oppløsningen er heller ikke ille http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=us&lc=en og mye metall i kroppen ser ut til å gi en solid ytre. Skal jeg nevne at jeg savner noe for å få det perfekt, må det være dab radio, tv mottak, mulighet til å bruke radio uten headset, mulighet til å bruke den som fjernkontroll (ville vært kult på en så stor skjerm), støtte for ulike rfid løsninger som begynner å komme spesielt i asia, mulighet til å slette alt fra annen telefon hvis den blir stjålet, og en led lykt på toppen. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Mange har rapportert at x1 skal kjøre win 6.5, som denne:http://www.intomobile.com/2008/02/14/sony-...ows-mobile.html Artikkelen over siterer et rykte, det står i teksten! Dette rykte er bare nevnt i forbindelse med X1, og jeg finner det helt usansynlig at SEs første Widows-mobil skal ha en eksklusiv og "hemmelig" oppgradering av operativsystemet. Rykter skal ha det til at den nye iPhone kommer dekket med glinsende krystaller ... Nå-ja, vi får se! Det er lite trolig, men det hadde vært kult med ennå en oppgradering av Windows Mobile. Tobias Endret 9. juni 2008 av Tobias Abrahamsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå