Post-It92 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) vi rekruterer alle spillere fra alle land alle aldre alle ranks vi spiller : BF2, COD 4, wolfenstein enemy territory og enemy territory quake wars vi har: 9 aktive medlemmer: webmaster1992 (admin) mlman97 (admin nr.2) *exceed.bf2* (medlemm) snipa@uwe (medlemm) snipa@frank (medlemm) rider59 (medlemm) l0l_Hs_fAn (medlemm) kakemann924 (medlemm) soldatduden (medlemm) håper på noen som vil joine klanen vår Endret 8. juni 2008 av Post-It92 Lenke til kommentar
obraso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har dere en side hvor man kan skrive en søknad på?? men uansett. Jeg kunne ha tengt meg og joine spiller bare CoD 4 da, men har vært innom Wolfenstein ET til tider. Rank:55 Ingame nick:Omideu Endret 8. juni 2008 av obraso Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hei spillt Wolf: ET im mange år og var med i den den største klanen i 2.55 i et år, var lenge den største og dominerende klanen i den versjonen.. om dere trenger en erfaren spiller er det bare å ta kontakt.. xfire: zlurm msn: [email protected] Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Den største klanen har igen ting og si... -.- Du var i den største da var jeg i den beste. ser du forskjelden? xD Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 potatoe potato, selvom jeg skjønner at størst ikke nødvendigvis betyr best må jeg si at vi hadde utrolig mange dyktige spillere.. føler jeg trenger litt sammenligning, hvilken klan var du med i da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå