Thor Håkonsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ett bilde fra tidligere i uka.. Vanlig padde - Bufo bufo Exif : 150mm 1/160 f/14 ISO 200 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er noe med padde og hvit bakgrund som ikke stemmer. Hovedvekt på venstreblitsen? Skarpheten er uovertruffen, men som sagt hvit eller svart bakgrund, nei... Tror eg ville fjernet den ene blitsen, og flyttet den andre til kl kl 10 i øyet. Til venstre. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hovedvekt på lyset fra venstre side ja - får ikke gjort på det på nytt heller, da padda er ute på frifot igjen Så det er som det er i grunn, med hvit bakgrunn og alt - forstår at du ikke liker det så godt Marius. Men den bakgrunnen setter padda i fokus - og folk legger mye, mye mer merke til padda selv. teksturen i skinnet osv, noe de ikke hadde gjort i like stor grad som om den hadde ligge neri en lyngtue... Endret 7. juni 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nei, men det ville vært et bedre bilde, iallefall for meg. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Eg liker dette, får som du seier frem mange detaljar som ikkje er så lette å legge merke til ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå