Landeplagen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Last ned Noen som kan skrive tekst til vokaler i denne sangen? Har fått tak i en som ville lage vokaler til den, og jeg kan ikke å skrive tekster. Endret 3. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Men hvilken sjanger er det? Prøv å skriv inn sjanger, artistnavn og låtnavn i emnefeltet. Trådene bør ha emnefelt som gjør at man lett kan identifisere hva dette er for noe. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Men hvilken sjanger er det? Ja, si det... Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Chill å høre på! bra jobba ^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Forbedret den. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det var seriøst digg å høre på. Fortsett med dette Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Det var seriøst digg å høre på. Fortsett med dette Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Den var veldig bra Minner meg om en blanding av en hip-hop beat og electronica Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var seriøst digg å høre på. Fortsett med dette Har du flere? Lenke til kommentar
indie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var veldig chill å høre på ja, hvordan produserer du musikken din? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Har du flere? Ja, det kan man vel si. Det var veldig chill å høre på ja, hvordan produserer du musikken din? FL Studio 7. Slenger inn et par VST'er og noen melodier så blir det bra. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som kan skrive tekst til vokaler i denne sangen? Har fått tak i en som ville lage vokaler til den, og jeg kan ikke å skrive tekster. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kanskje litt vanskelig å skrive tekst til vokaler når man ikke får mer informasjon enn spørsmålet du stiller? Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjøre det, men hvilke toner skal f.eks vokalen ha? Skal den ha samme melodistemme som den lyse melodistemme-synthen i den versjonen som er nå? Eller skal du kanskje ha en slags korstemme som matcher bassen? Slike ting er det nok greit å vite om man eventuelt skal sette seg ned og skrive en tekst til en sang. Forøvrig en veldig fin komposisjon du har lagd! Gleder meg til en fremtidig vokal! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjøre det, men hvilke toner skal f.eks vokalen ha? Skal den ha samme melodistemme som den lyse melodistemme-synthen i den versjonen som er nå? Eller skal du kanskje ha en slags korstemme som matcher bassen? Aner ikke. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har du flere? Ja, det kan man vel si. Legg ut her? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjøre det, men hvilke toner skal f.eks vokalen ha? Skal den ha samme melodistemme som den lyse melodistemme-synthen i den versjonen som er nå? Eller skal du kanskje ha en slags korstemme som matcher bassen? Aner ikke. Da så Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Legg ut her? Har masse andre tråder i denne delen av forumet. Trenger ikke lete lenge for å finne en av mine tråder her. Da så Tror ikke det blir noe vokaler. Orker ikke lage det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har masse andre tråder i denne delen av forumet. Trenger ikke lete lenge for å finne en av mine tråder her. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har masse andre tråder i denne delen av forumet. Trenger ikke lete lenge for å finne en av mine tråder her. Legg gjerne igjen en kommentar til de du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå