bosverd Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Okei, så dette er tingen. Mopeden min er bergena på slette kjøring med 16 drev fram også 52 bak. Effektanlegget er på. har hatt 105-110 på den... Men siden jeg bor på et småsted, er det ikke mye sletter osv. Lurer på hvilke Drev jeg burde kjøpe og hvor? Fant ikke noe some "passet" for meg på nettsidene dere viste ovenfor. Vil at mopeden skal dra bedre, å ha mer axx.. Driter virkelig i om jeg mister 10-15 KM/T på det. Tenkte på 14 og 48 drev? Men sånn utover det, Trenger jeg nytt speil og en ny Speedometer "kabel", den brakk bak rattet etter at mopeden min datt til siden. Any ideas? Takker og bukker på forhånd Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 14-50 kanskje? Da vil den gjøre 90-95.. Lenke til kommentar
bosverd Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 14-50 kanskje? Da vil den gjøre 90-95.. bra axx da? Lenke til kommentar
bosverd Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 okei, men nå ganske akkurat.. datt kjeden av og har satt seg fast trippelt på fram dreve mitt -.- Så nå regner jeg med og bli sittende å fundere hvordan jeg skal få den av ... huff, forbannade mannskit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå