sdhild99 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 HW.no, hva er dette? (Se bilde under. Legg merke til linjen under fanen og virusadvarsel) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Har ikke fått noe ( Bruker dog FF ) Endret 7. juni 2008 av Vizla Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg mistenker at du har fått noe spyware som driver å spionerer på det du gjør. Får du typisk pop-ups rundt omkring hele tiden og er det et definitivt tegn på det. (Såvidt jeg kan se har vi ikke den aktuelle modulen/tjensten i bruk i hele tatt noe sted hos oss. Ei heller ser jeg noen grunn til at vi skulle gjør det). http://answers.yahoo.com/question/index?qi...05044357AAbdYn0 Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hei, Jeg bruker også normalt FF, og jeg får aldri sånne meldinger med FF. Kan ikke se at jeg har fått noe spyware. Denne maskinen er meget nylig reinstallert fra bunn, og jeg har ikke brukt den særlig mye etter dette. Jeg har antivirus, og jeg har surfet lite. Jeg er bak brannmur og har SP3 samt alle oppdateringer fra Windows Update Jeg får forøvrig ikke pop-ups hele tiden (får det ikke i det hele tatt) Endret 7. juni 2008 av sdhild99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå