Phaser_ Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 har vært ute å lekt meg med nye kameraet mitt nå fikk til ett ganske brukbart bilde her syns jeg. artige diagonaler og fint lys i vannet. pentax k20d tamron 80-210 3,5-4 manuelt Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Fint bilde det der : ) Som du sier gode linjer/diagonaler og et fint lys på vannet som passer bildet bra. Har du prøvd å speilvende bildet så vannet kommer fra venstre ? Endret 7. juni 2008 av VegardSK Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Fint bilde det der : ) Som du sier gode linjer/diagonaler og et fint lys på vannet som passer bildet bra. Har du prøvd å speilvende bildet så vannet kommer fra venstre ? ja men syns det vart helt feil. Jeg veit ikke helt hvorfor, men tror det har med att tyngden i bildet ligger på venstresiden slik det er nå. Endret 7. juni 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 synes det var veldig fint lys i bildet!! likte det veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå