Sindrato Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 haha, det er så mange av dere som vil banke opp folk:D Dere vet vel at det aldri vil skje og at dere like så gjerne kan ta dere en bolle sant? Lenke til kommentar
clfever Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er trist og leit at noe slikt skulle skje med deg bare på grunn av fotballen. Det du ikke skulle ha gjort var å gå med MANU drakt på skolen når du vet at mesteparten av medelevene dine er supporter av LFC. Det er skandaløs og grunsomt gjort av dem å behandle deg på den måten. Men det jeg prøver å poengtere her er at noen ganger så er den beste løsningen å la være, selv om du inderlig har lyst til å vise frem at du er en stor supporter av et topp fotballag. Hvis det skulle gjenta seg at de forsøker å mishandle deg på en eller annen måte på grunn av fotball, burde du snakke med kontaktlæreren din og eventuelt si ifra til foreldrene dine. Det er den eneste valget du har for å få løst problemet. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 La være å gå med drakta? Da vinner jo innavlet. Nei, du skal bære drakta med stolthet!. For meg virker hele opplegget utrolig merkelig, jeg har aldri opplevd eller hørt om mennesker på en norsk skole som har blitt mobbet slik på bakgrunn av laget man er supporter av. Jeg ville tatt opp dette med lærer, rektor og foreldrene til de det gjelder, samt fortelle dette til foreldrene dine, da vil det bli veldig KJAPT stopp på dette. Utrolig at det finnes slike bitre mennesker rundt omkring. Antar at du var rundt 10 år da LFC vant CL sist, er vel da de fleste velger lag så hvis det er noen som er medgangssupportere så er det de bitre wannabe scouserne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå