Refi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) tittelen sier vel det meste. Jeg har lett lenge etter det nå! og jeg finner det ikke på lager noen plass! Hvis dere vet om noen nettbuttikker i norge som har age of conan inne på lager så gi meg link og si ifra her! Jeg må bare ha det! Endret 7. juni 2008 av manidress Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 beklager ;( om du ser på siden han linket så finner du: Leveringstid Ikke på lager. Bestilles inn til lager på ordre fra kunde. Forvent 6-9 dager fra bestilling ser rimelig tomt ut https://prisguiden.no/product.php?productId=29680 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Her er noen tips. Men disse er ikke noen linker med ,men du kan søke etter de på google cdon.com, zailor.no, platekompaniet.no, freerecordshop.com, dvdhuset.no, playx.no, gamezone.no, play.com (vet ikke om den ligger i Norge?), shopping.no (vet ikke om den ligger i Norge?). Lenke til kommentar
Afool Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tror man kan kjøpe spillet som nedlasting nå. ageofconan.com og trykk på "buy now". Lenke til kommentar
Nublet Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tror man kan kjøpe spillet som nedlasting nå. ageofconan.com og trykk på "buy now". Det stemmer det er oppe nå...har kjøpt der nå. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Tror man kan kjøpe spillet som nedlasting nå. ageofconan.com og trykk på "buy now". Men går det å bestille til norge der og? Fordi jeg må først velge land med en gang jeg kommer til www.ageofconan.com så velger jeg usa, også buy now og hva etter det? har lagt til et bilde fordi jeg lurer på om det er riktig plass. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 prøv å bytt URL adressen til EU.html eller UK.html eller noe slikt... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) prøv å bytt URL adressen til EU.html eller UK.html eller noe slikt... Det funka, takk. Edit: Men det er jo ingen på lager på de buttikkene som er på sia. Jeg sjekke alle de buttikkene som står under norway der, men ingen har noe på lager Endret 7. juni 2008 av manidress Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Buy Digital Download, da får du med CD-key, spillet vet jeg ikke... Er jo keyen som er mest interessant uansett Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Buy Digital Download, da får du med CD-key, spillet vet jeg ikke... Er jo keyen som er mest interessant uansett ok, takk. Men skal jeg betale med euro eller dollar? Det har ikke jeg! Jeg har bare norske penger. Endret 7. juni 2008 av manidress Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Visa-kortet til foreldrene dine? Tror det er billigst å betale med dollar mtp. den lave kursen... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Visa-kortet til foreldrene dine? Tror det er billigst å betale med dollar mtp. den lave kursen... ok, da må jeg finne på noe lurt så jeg kan ta det mens de ikke ser på. Neida, jeg bare spør. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Men jeg bare lurte på om jeg får keyen rett etter jeg har betalt eller om jeg får den i posten? Tipper på at jeg får den med en gang(håper det). for da skal jeg sitte oppe i 10 dager i strek og game. Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Men jeg bare lurte på om jeg får keyen rett etter jeg har betalt eller om jeg får den i posten? Tipper på at jeg får den med en gang(håper det).for da skal jeg sitte oppe i 10 dager i strek og game. Slik som jeg har lest er det variert med hvor lang tid du får Cd-keyen. Omtrent 1-6 timer er det vel det jeg har lest på forumet. Da vil du få CD-keyen på mail. edit: Vet ikke om dette gjelder den siden som er linket tidliggere i posten. Endret 7. juni 2008 av ByS0 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Men jeg bare lurte på om jeg får keyen rett etter jeg har betalt eller om jeg får den i posten? Tipper på at jeg får den med en gang(håper det).for da skal jeg sitte oppe i 10 dager i strek og game. Slik som jeg har lest er det variert med hvor lang tid du får Cd-keyen. Omtrent 1-6 timer er det vel det jeg har lest på forumet. Da vil du få CD-keyen på mail. edit: Vet ikke om dette gjelder den siden som er linket tidliggere i posten. ok, takk. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvem trenger butikker når du kan kjøpe det, og så laste det ned billigere enn nettbutikkene her? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hvem trenger butikker når du kan kjøpe det, og så laste det ned billigere enn nettbutikkene her? vet det , også er det jo digg også at du slipper og kjøre/gå til buttikker hvis du skal ha noe nytt spill eller no. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvem trenger butikker når du kan kjøpe det, og så laste det ned billigere enn nettbutikkene her? Hvor lang tid ca tar det å laste det ned? Tar det flere dager eller noen timer? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen timer. Kommer vel ann på linjen din og deres belastning. Med ADSL2+ hos meg tar slike nedlastinger en time eller to har jeg intrykket av. På f.eks Steam får jeg 1-2Mbyte på COD4 som er på 15GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå