gaekki Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Vi er en guttegjeng på 4 som er 89 modeller. Vi har vært trege til å bestille og bestemme oss for hvor vi skal dra. Har lest litt rundt på nettet om steder. Og det vi fikk best inntrykk av var disse 2 stedene(Hersonisoss og Kos). Vi er etter et sted der det er bra partyfaktor, bra strender med en del aktiviteter, gjerne jevn alder mellom 18-20år og ikke altfor dyrt med mat og drikke. Hvilken av disse to stedene er best egnet til disse "kravene"? Har hørt så masse forskjellige meninger. Men kom også gjerne med andre forslag til bra steder for oss Mvh Gutta fra Larvik Endret 7. juni 2008 av gaekki Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ehhh hallo... 18-20 år? partyfaktor? Agia Napa!!! ftw Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 ehhh hallo... 18-20 år? partyfaktor? Agia Napa!!! ftw Hehe...jeje men er ikke akkurat billig der har jeg hørt Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hehe...jeje men er ikke akkurat billig der har jeg hørt Skal du ha det billig så drar du på danskebåtn. Kan spasere ned til kaia så slipper du taxi også. Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hehe...jeje men er ikke akkurat billig der har jeg hørt Skal du ha det billig så drar du på danskebåtn. Kan spasere ned til kaia så slipper du taxi også. haha jævlig mye seriøst her ja Kypros er jo en av de dyreste party stedene i syden. Hehe...jeje men er ikke akkurat billig der har jeg hørt Skal du ha det billig så drar du på danskebåtn. Kan spasere ned til kaia så slipper du taxi også. haha jævlig mye seriøst her ja Agia Napa er jo en av de dyreste party stedene i syden. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er like gammel som dere, og var i Herssa i fjor. Hadde jeg vært dere hadde jeg absolutt dratt dit. Kjenner noen som var i Kos, og fikk inntrykk av at vi hadde det mye fetere. Sørg for å bo på Alia Club eller Villa Aspro (helst alia ) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dere er for sent ute vist det er tur for dette året dere planlegger. Vist turen er planlagt for neste år og du venter 3 uker, så skal jeg fortelle deg hvordan kos var. *gleder seg* Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for svar Men vi bestilte tur til Hersonisoss^^ Bor på Villa Aspro..så blir party for alle penga^^. Drar 26 juni - 3 juli. Noen fler som drar i denne perioden? 4 gutter på tur her^^ Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Var på Villa Aspro i fjor. Er et rent party-hotell vil jeg si. Kan ikke regne med så mye mer, men det er vel det eneste man egentlig trenger. Pass på ikke ødelegge noe stoler, lyspærer osv. De tar helt av. Vi måtte erstatte en lyspære, en plasstol, og et skikkelig lusent halvødelagt plastbord. Det skulle de ha 250 euro for. Endret 14. juni 2008 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Var på Villa Aspro i fjor. Er et rent party-hotell vil jeg si. Kan ikke regne med så mye mer, men det er vel det eneste man egentlig trenger. Pass på ikke ødelegge noe stoler, lyspærer osv. De tar helt av. Vi måtte erstatte en lyspære, en plasstol, og et skikkelig lusent halvødelagt plastbord. Det skulle de ha 250 euro for. Den skal jeg "prøve" å huske på hehe.. Lenke til kommentar
raxmo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hersonissos ftw ska ditet den 3 til 10 august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå