Gå til innhold

Hersonisoss eller Kos?

Anbefalte innlegg

Vi er en guttegjeng på 4 som er 89 modeller. Vi har vært trege til å bestille og bestemme oss for hvor vi skal dra. Har lest litt rundt på nettet om steder. Og det vi fikk best inntrykk av var disse 2 stedene(Hersonisoss og Kos). Vi er etter et sted der det er bra partyfaktor, bra strender med en del aktiviteter, gjerne jevn alder mellom 18-20år og ikke altfor dyrt med mat og drikke. Hvilken av disse to stedene er best egnet til disse "kravene"? Har hørt så masse forskjellige meninger. Men kom også gjerne med andre forslag til bra steder for oss :)

Mvh

Gutta fra Larvik

Endret av gaekki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe...jeje men er ikke akkurat billig der har jeg hørt :p

Skal du ha det billig så drar du på danskebåtn. Kan spasere ned til kaia så slipper du taxi også. :tease:

haha :p jævlig mye seriøst her ja :D Kypros er jo en av de dyreste party stedene i syden.

Hehe...jeje men er ikke akkurat billig der har jeg hørt :p

Skal du ha det billig så drar du på danskebåtn. Kan spasere ned til kaia så slipper du taxi også. :tease:

haha :p jævlig mye seriøst her ja :D Agia Napa er jo en av de dyreste party stedene i syden.

Lenke til kommentar

Jeg er like gammel som dere, og var i Herssa i fjor. Hadde jeg vært dere hadde jeg absolutt dratt dit. Kjenner noen som var i Kos, og fikk inntrykk av at vi hadde det mye fetere. Sørg for å bo på Alia Club eller Villa Aspro (helst alia :p)

Lenke til kommentar

Var på Villa Aspro i fjor. Er et rent party-hotell vil jeg si. Kan ikke regne med så mye mer, men det er vel det eneste man egentlig trenger. Pass på ikke ødelegge noe stoler, lyspærer osv. De tar helt av. Vi måtte erstatte en lyspære, en plasstol, og et skikkelig lusent halvødelagt plastbord. Det skulle de ha 250 euro for.

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar
Var på Villa Aspro i fjor. Er et rent party-hotell vil jeg si. Kan ikke regne med så mye mer, men det er vel det eneste man egentlig trenger. Pass på ikke ødelegge noe stoler, lyspærer osv. De tar helt av. Vi måtte erstatte en lyspære, en plasstol, og et skikkelig lusent halvødelagt plastbord. Det skulle de ha 250 euro for.

Den skal jeg "prøve" å huske på hehe..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...