AxTyZoR Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei! Gikk til innkjøp av en 1tb disk i dag, men det ser dårlig ut.. Disken er koblet til, ny s-ata kabel, og jeg kjenner at den spinner. Finner den ikke i bios, og da heller ikke i disc management. Prøvd forskjellige s-ata innganger uten hell. Kan det være at noe går i stå når man får mer en 2 s-ata disker? må det kjøres i raid eller noe? HW: ABIT kn9 SLI am2 6000+ 4gb geil pc6400 Alle råd tas imot med takk! Lenke til kommentar
NinjaGisle Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg hadde problem med at jeg ikke fant en sata disk. Hadde ny disk og kabel osv. Men da jeg bytta sata kabelen med en annen ny kabel fant jeg den. så vet ikke om jeg hadde en ny defekt kabel. Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Testet nylig med å bytte plass/kabler på den og en annen fungerende disk... Resultat: Bios viser gammel hdd på ny plass Finner fremdeles ikke den nye disken Maskinen nektet og boote, måtte resette cmos og rekonfigurere voltagen på cpu/ram. Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Noen andre? All hjelp tas imot med åpne armer! Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Denne er fremdeles ikke løst... forslag noen? Lenke til kommentar
Krokn Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Denne er fremdeles ikke løst... forslag noen? Jeg har noe av samme problemet, så hopper på her. Jeg ser imidlertid disken i device manager, men ikke i disc management og da heller ikke på comupter. Har kjøpt to nye harddisker som har formatert ol. De vises. Men to gamle med filer vises ikke i vista 64. XP er imidlertid ikke noe problem. Står ikke finner driver. Til harddisk?? Hørt er noe problem med en hotfix (KB940199 el noe). Men den får ikke installert da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå