ReGaiN Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvem er best Purejet eller ditech? Tenker da spesielt på aks og holdbarhet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Henger meg på denne tråden. Skal kjøpe ny scooter snart å vurderer sterkt Ditech. Har hørt det er en syk aks på denne scooteren. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Henger meg på denne tråden. Skal kjøpe ny scooter snart å vurderer sterkt Ditech. Har hørt det er en syk aks på denne scooteren. Ingen moped har syk aks.. Jeg hadde gått for Ditech, definitivt! Endret 7. juni 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Henger meg på denne tråden. Skal kjøpe ny scooter snart å vurderer sterkt Ditech. Har hørt det er en syk aks på denne scooteren. Ingen moped har syk aks.. Jeg hadde gått for Ditech, definitivt! Mener syk aks, i forhold til en del andre scootere. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mopeder har helt vill aks uansett hva du kjøper Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Mopeder har helt vill aks uansett hva du kjøper Kjørte en 4-takter scooter i dag, men syns det var litt dårligere aks i den enn suzuki katana. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Henger meg på denne tråden. Skal kjøpe ny scooter snart å vurderer sterkt Ditech. Har hørt det er en syk aks på denne scooteren. Ingen moped har syk aks.. Jeg hadde gått for Ditech, definitivt! Mener syk aks, i forhold til en del andre scootere. Vel, jeg eier en TGB R50X Jetfighter, kjører plombert og drar ifra andre plomberte mopeder. Men hadde jeg hatt råd hadde det blitt Ditech. Ny kostet vel scooteren min 17.000,- 26.000,- for en NY en, nei, jeg hadde heller gått for lettsykkel da Endret 7. juni 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Skriv hvorfor dere ville valgt den moppa og ikke bare at dere ville gått for den og den Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg ville gått for Aprilia Ditech for den er kul å se til, god aks, å det er direkte innsprøytning, bruker altså nesten ingenting bensin Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skriv hvorfor dere ville valgt den moppa og ikke bare at dere ville gått for den og den Innsprøytning, chip, etc. Sier seg selv.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) ville valgt ditechen på grunn av gameboy trimmen som er til den her er en liten film av det og her står det litt mer om den http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...+ditech+gameboy her er film av gameboy trimmen i ''aksjon'' http://s72.photobucket.com/albums/i177/Ton...=TeamNorway.flv Endret 8. juni 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvor "syk" er egentlig ytelsen når den er Gameboytrimmet? Det kan nok uansett ikke sammenlignes med en lettsykkel, men uansett, hvordan gjør scooter'n det i motbakker da? Biter den ikke ganske fort i gresset når man får en motbakke? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har dere ikke skjekka ut gileraen før dere har skrevet her eller, det er innsprøytning på begge og det går ann å chippe gileraen også!"!!!! Endret 8. juni 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 du spurte om hvilken vi ville valgt og hvorfor og da sa jeg det Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 fant ut at begge hadde lik motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå