Gå til innhold

Uidentifisert netterverk i vista

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt på forumet angåendet dette og fant litt tråder. Men ingen av de hadde noen konkret løsning, så jeg prøver meg.

Jeg fikk ny pc med vista for en stund siden. Hadde xp før og da virket internet fintfint. Men med vista kom problemet. Når jeg skrur på pcen bruker den ett par minutter til å koble til internet, men som regel klarer den det til slutt. Men når den endelig får koblet til en den VELDIG treig,(klarer ikke åpne en nettside engang)før den tilslutt kobler fra og sier "Uidentifisert nettverk"

Men tingen er det, hvis jeg starter Age of Conan rett etter den har koblet seg til kan jeg spille med 50ms og alt er kos. Kan tom. laste ned på max speed mens jeg spiller age of conan(spillet lagger selvfølgelig som bare juling). Men så fort jeg Alt+Tab ut av spillet friker internetten helt ut. Alt av del raser ned på speed og er jeg Alt+tab'a lenge nok detter internett ned og jeg får "Uidentifisert nettverk" igjen. Men Alt+tab'er jeg inn igjen nokså fort blir det bra igjen. (Sjekker jeg ms i Age of Conan rett etter at jeg har Alt+tab'et inn igjen er den på 14000ms)

Noen som har noe peilig på hva søren som kan være galt? Jeg har trådløs internet fra telenor. Routeren står i etg. over meg men som sagt så funker alt i win XP.

Tar imot alt av svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...