Joachim_F Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 I Racing Team Manager blir du sjef over et eget racingteam. Les mer Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dette skal være helt vanvittig dårlig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Gjett om jeg skal håndplukke de beste bensinfyllerne til å ha i pit stopen. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ifølge hvilke kilder ?? virtualR.net, en simracing-side. Anmelderen der hadde ikke mye positivt å si. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ligger ikke noe om spillet på de sidene . Lenke til kommentar
Dragoneer1 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) for dere som vil teste dette spillet så ligger det en demo på hjemmesiden deres, du kan spille det på engelsk så språk er ikke noe problem . Når det kommer til spillet er det meget avansert, men jeg synes det var morsomt, du må stille vinger rett, du må fylle riktig mengde bensin, vekt, velge rette førere, trening og motorer osv. Løp kvalikker og treninger, går på samme måte som Fm/Cm omtrent du ser firkanter som kjører rundt på banen, pluss en tv skjerm i høyre hjørne hvor du kan se tv sendinga. Førere og Biler er selvsagt falske, men dette kan du edite i full version, banene derimot er ekte. Endret 7. juni 2008 av Dragoneer1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 eg har sakna eit sånt spill så dette skal eg definetivt sjekke ut når det blir gjort tilgjengelig for nedla...eg meiner i butikkane.. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Meget interessant dette! Men er litt skeptisk.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ...for en manager har mye å si for hvordan oppsettet på bilen skal være. Det er kanskje en balansegang for hvor mye man skal ta med for at spillet skal virke interessant, og ikke bare som et "kjøp og selg" managerspill. Det ville kanskje blitt kjedelig i lengden? Lenke til kommentar
TommyTho Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ligger ikke noe om spillet på de sidene . http://www.virtualr.net/rtl-racing-team-manager-review/ Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Slakt ja. Sånn er det ofte med budsjett-titler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg