vikingfjord Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Slenger inn spm her så det ikke blir opprettet nok en tråd... Trådløs- eller kablet fjernutløser, hva anbefales/er best? Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tar kablet jeg sier jeg, så slepper du og kluss med trådløst tull. Kan fort få problemer ang sending til og fra knappen osv. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Slår et slag for trådløst ved å sitere meg selv. Har ikke hatt noe kluss med min billige trådløse. Hvorfor velger alle kablet fjernutløsere? Trådløse har to fordeler: - Du risikerer ingen bevegelse i kameraet grunnet ledningen (kjedelig å stå å holde den helt i ro ved lange lukkertider) - Du får lengre rekkevidde (nyttig når man skal ta bilder av seg selv, evt. man ønsker å stå andre steder og bruke blits eller lommelykt til bildet) Eneste bakdel er vel at den trenger batteri, men det varer jo lenge uansett... Lenke til kommentar
vikingfjord Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe...lest en drøss med tråder og er vel omtrent 50-50 trådløs vs kablet ser jeg...tipper jeg ender opp med å bestille en trådløs og en kablet fra dealextreme.com! Prisen er så lav uansett og da har jeg jo begge deler...kommer vel litt ann på hva slags bilde jeg skal ta, om trådløs eller kablet er best Lenke til kommentar
Tror Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det noen som har prøvd denne fra Hähnel? Tenker på Canonversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå