Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få dama til å overnatte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke prøv å være kompis. Det er bare teit. Vær deg selv, og vær hyggelig.

 

Han liker deg ikke fordi du puler datter'n hans oppetter veggene. Det er ikke noe personlig.

 

 

Sant.

 

Du burde bare være deg selv, er kun det du vinner på.

Kanskje snakke litt med dama de om at hun må snakke litt mer med foreldra om hun kan sove over der, er enklere om hun prater litt med dem om det : )

Lenke til kommentar

Det er sikkert tøft for karen, at den vesle jenta hans har blitt så gammel at hun har med gutter hjem som puler henne opp etter veggen.

 

Vær hyggelig mot ham, vis ham respekt og behandl ham på samme måte som du behandler de fleste andre (så lenge du ikke behandler folk flest som dritt).

 

Jeg og foreldrene til exen hadde et ganske bra forhold. Jeg snakket med dem når dama ikke var til stede og slikt, og etter at de ble kjent med meg tok de meg i mot nesten som en del av familien. Det skal dog sies at de var veldig vennlige av seg.

Lenke til kommentar
Det er sikkert tøft for karen, at den vesle jenta hans har blitt så gammel at hun har med gutter hjem som puler henne opp etter veggen.

 

Begge oss to er ''ordentlige''. Vi var hverandres ''første'' hvis du skjønner :whistle: og vi er ikke sånna folk som drikker og røyker osv. Det er et langvarig forhold. Vi har vært bestevenner siden 6. og ble sammen i 8. Nå går jeg i 10. fyi :)

Så jeg aner ikke hvordan han ikke kan like meg :(

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Hu spurte engang og faren svarte: Dere er for unge.

 

ganske strengt xD det er vel pga sex eller at han er redd for at hu blir gravid elno sånt

 

takker for hjelp :w00t:

Hvor lenge siden er det han sa dette?

 

4 måneder siden ville jeg tro. Vi var jo 16 da og.

Dette høres for dumt ut. For unge til hva egentlig? Greit nok, man vet jo hva ubeskyttet seksuell omgang kan føre til, og at dette som regel er uheldig i en alder av 16 år, men fyren forventer vel neppe seriøst at hun skal være dydig til hun gifter seg? Jeg forstår at fedre ønsker å beskytte døtrene sine, men når dere har vært sammen i to år allerede og kjent hverandre enda lenger så ser jeg ikke noe grunnlag for bekymringene hans (så lenge du ter deg som folk når du omgås han).

 

Vel, du må ihvertfall ikke være "redd" faren. Det kan fort mistolkes som at du ikke vil ha noe med han å gjøre, som igjen leder til at du virker arrogant. Smil og vær glad, evt. få dama di til å ordne noe som gjør at du får tilbringe litt tid sammen med familien hennes slik at de blir bedre kjent med deg dersom dette har vært mangelvare til nå. Telttur kan jo være et greit eksempel (fint om dere avstår fra humping i teltet når foreldrene er med, dette vil trolig bare gjøre ting verre) ;)

Lenke til kommentar
Det er sikkert tøft for karen, at den vesle jenta hans har blitt så gammel at hun har med gutter hjem som puler henne opp etter veggen.

Begge oss to er ''ordentlige''. Vi var hverandres ''første'' hvis du skjønner :whistle: og vi er ikke sånna folk som drikker og røyker osv. Det er et langvarig forhold. Vi har vært bestevenner siden 6. og ble sammen i 8. Nå går jeg i 10. fyi :)

Så jeg aner ikke hvordan han ikke kan like meg :(

Ornklige folk puler også hverandre opp etter veggen :wee:. Det er mange foreldre som ikke liker å tenke på barna sine som seksuelle vesener ;)

Lenke til kommentar
Forstår egentlig faren godt jeg :!:

Jeg er ikke far selv, men jeg se for meg at gutten som humper min 16-år gamle datter aldri vil bli blant mine beste venner. Hvis du kjenner etter tror jeg du kan forstå hvordan faren føler det.

 

Gruer meg til jeg blir far :ph34r:

 

Jeg er og 16. og vi er ikke sånna sex svin heller da folkens :!:

Lenke til kommentar
Du må ta intiativ til å prate. Når du har dame må du skjønne at du også må sette deg på plass i familien demmes. Prat med dem, spis middag med dem og sånt. Ikke gå rundt som et mystisk spøkelse som bare er med dattra dems

 

Det er sånn jeg er rundt han :dontgetit: men skal prøve å få til en samtale nå til lørdan

Lenke til kommentar

Ta også chilla`n litt med den overnattingen, dere er jo tross alt bare unger anyway, under 18 år og greier, ikke rart faren hennes missliker tanken på dette og nekter henne. Hadde jeg også gjort hvis det hadde handlet om min lille prinsesse. etter 18 år får hun gjøre hva fanken hun vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...