Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få dama til å overnatte?


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem. Faren til dama mi, (tror jeg) hater meg :dontgetit:

 

når jeg er hos hu og sier Hei til faren med en ganske hyggelig tone svarer han surt tilbake eller ikke i det hele tatt :/ moren liker meg.

 

faren hennes nekter henne å sove hos meg eller omvendt. Han vet at vi har hatt sex xD. Har noen et forslag om åssen jeg kan ''nå'' faren? til å få han til å like meg og sånn at hun kan overnatte.

begge er 16 btw

 

Noen som har/hatt samme problem?

 

share please :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare hoppe inn med en liten kommentar her: Det er jævlig vanskelig å late som man liker fotball, er jo helt utrolig hva disse fotballdiskusjonene går ut på, og tar man "feil" får man bare snodige blikk etter seg.

 

LEttere å få tilgivelse enn tillatelse.
Den som fant opp det uttrykket kan ikke ha hatt så mye i hodet, kan jo hende man aldri blir tillatt i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke et bær om fotball. Men jeg vil bare gjøre noe simpelt som kan få i gang en samtale.

 

Ikke prøv å være kompis. Det er bare teit. Vær deg selv, og vær hyggelig.

 

Han liker deg ikke fordi du puler datter'n hans oppetter veggene. Det er ikke noe personlig.

 

Ja jeg er meg selv, vi har vært sammen i 1 år nå. og jeg bare snakker rundt han men spør han aldri om noe osv.

Lenke til kommentar

Da er det virkelig lite du kan gjøre annet enn å gi han tid, dessverre. Eventuelt snakke med kjæresten som kan snakke med moren, eller så kan du snakke med moren direkte selv (om dere har et godt forhold).

At du vil sove over liker ikke faren, men han er kanskje mer forståelsesfull om det er dattern som vil at du skal ligge over.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har et lite problem. Faren til dama mi, (tror jeg) hater meg :dontgetit:

 

når jeg er hos hu og sier Hei til faren med en ganske hyggelig tone svarer han surt tilbake eller ikke i det hele tatt :/ moren liker meg.

 

faren hennes nekter henne å sove hos meg eller omvendt. Han vet at vi har hatt sex xD. Har noen et forslag om åssen jeg kan ''nå'' faren? til å få han til å like meg og sånn at hun kan overnatte.

begge er 16 btw

 

Noen som har/hatt samme problem?

 

share please :p

 

Dette blir for enkelt! Du tar så klart å sier til faren hennes at du vil ha en prat med ham og forklarer dine intensjoner! Hvis han etter at du såklart har utlagt disse (like såklart intensjoner som ikke skader datteren) velger å fortsatt mislike deg, så får du bare la han beholde sitt eget "problem".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hu spurte engang og faren svarte: Dere er for unge.

 

ganske strengt xD det er vel pga sex eller at han er redd for at hu blir gravid elno sånt

 

takker for hjelp :w00t:

 

Kanskje faren vil at DU skal oppføre deg som en MANN, og avtale videre derfra!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...