Snailcake90 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) hehe, sitter å digger denne sangen:D synes den var skikkelig arti=) værtfall reffrenget.. håper noen av dere også kanskje liker den :!: duppiduppiduppidumdum waschera Endret 7. juni 2008 av Snailcake90 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det var en fin dame med store pupper i videoen, det var det hele... Sangen SUGER, Tv-programmet SUGER, og alt som heter "Hva Skjer a" Med W og SCH SUGER! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hater dette programmet... Uff, blanding av Sone2 og Etter skoletid. Programlederene er jo helt på bånn også. Sangen kan ikke diskuteres engang får helt noia når jeg hører melodien. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Det var en fin dame med store pupper i videoen, det var det hele... Sangen SUGER, Tv-programmet SUGER, og alt som heter "Hva Skjer a" Med W og SCH SUGER! word.. da ser jeg heller MGP... det sier litt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961096 Endret 8. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Den sangen var jo litt digg da Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Styggeste musikken jeg noen gang har hørt. Endret 11. juni 2008 av Speik Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Catcccshy sang! Var bare så feeeet aaazzz! Waschera, lisssm.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei! Gratulerer! Du har nå funnet Norges største fjortisspris! Det er like før jeg drukner meg selv i frosvæske og skraper av ørene mine med ei stålrake. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det var en fin dame med store pupper i videoen, det var det hele... Sangen SUGER, Tv-programmet SUGER, og alt som heter "Hva Skjer a" Med W og SCH SUGER! For ungdommer på 14-18 er det vel ganske greit, syntes selv det har vært greit å på se jeg( har ikke fulgt med). Sangen var riktignok ikke helt god, liker ikke hip pop. Endret 11. juni 2008 av mr.nauz Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Programmet suger ja. Gidder ikke høre sangen nå siden jeg sitter å hører på In Flames og vil heller høre på det . Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det var en fin dame med store pupper i videoen, det var det hele... Sangen SUGER, Tv-programmet SUGER, og alt som heter "Hva Skjer a" Med W og SCH SUGER! For ungdommer på 14-18 er det vel ganske greit, syntes selv det har vært greit å på se jeg( har ikke fulgt med). Sangen var riktignok ikke helt god, liker ikke hip pop. jeg er 15 men hater denne sangen (programmet) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) men hater denne sangen (programmet) Du er ikke den eneste . Endret 18. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
DoNtBeHaTeFuLl Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg er x antall år, får lyst til og dra av ørene mine med pinsett hver gang den sangen ødelegger høytalerne i tv`en min! Selfølgelig er det jo Linni M som intar skjermen 1gang i uka som gjør det hele verdt og se på! Noen kule intervjuer av og til selv om programlederne er henta fra psykiatrisk! Endret 22. juni 2008 av DoNtBeHaTeFuLl Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ho er så dum at ho ikkje er kjekk å sjå på ein gang. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ser ikke på programmet på TV. Smilte til tider gjennom videoen og tennene mine kom fram et par ganger på grunn av et par gode rim. Ikke spesielt catchy men verd å se den ene gangen. Har ingen ønske om å se/høre den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå