Reggy Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Importerte nettopp en VW Sharan som jeg har lyst til sette senkesett på. Jeg vil ikke senke mye - jeg er mer opptatt av at bilen blir litt mer sportslig/ stiv i understellet. Høyden plager meg ikke mye selv om det er svært mye høyde på Sharanen da. Kjøper snart nytt felgsett og den vil gå kjøre på sommeren på 225/45-17 dekk.. Da jeg importerte så jeg at mange Sharans hadde sportsunderstell og i det lå det vel litt senking samt stivere kjøreegenskaper. Vil jeg oppnå omtrent det samme med senkesett. Og hvor får jeg tak i slikt sett til en billig penge? Hva vil det koste å bruke et verksted til å sette dette på bilen? (ikke VW merkeverksted, men verksted som har bra kvalitet, men er noe billigere). Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Billige senkesett er i de fleste tillfeller direkte trafikkfarlige selv om mange av den utrolig nok er TUV-godkjent. Annbefaler deg å bruke noen kroner på noe ala dette http://nbs.audiclub.no/?s=les_artikkel&artikkel=29. Montering av dette på verksted vil jeg tro du kunne slippe unna med 4-5 tusen inkl forstillingskontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå