sjossang Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som har erfaringer med tyske og italienske kontaktkort? Skal på bilferie i sommer med et vennepar, og da hadde vi tenkt å kjøpe lokale kontaktkort for enklere å kunne holde kontakt (lett å kjøre fra hverandre på autobahn...) Hvor får vi kjøpt kontaktkort? ca priser? Operatører? Takker for svar :-) Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) hva er kontaktkort? Endret 7. juni 2008 av tunam85 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Rimelig sikker på at han mener kontantkort;) Men noe om kontantkort i tyskland kan jeg ikke;) Lenke til kommentar
koko99 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som har erfaringer med tyske og italienske kontaktkort? Skal på bilferie i sommer med et vennepar, og da hadde vi tenkt å kjøpe lokale kontaktkort for enklere å kunne holde kontakt (lett å kjøre fra hverandre på autobahn...) Hvor får vi kjøpt kontaktkort? ca priser? Operatører? Takker for svar :-) Lenke til kommentar
koko99 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Sjekk http://prepaid-wireless-internet-access.we...om/page/Germany Lenke til kommentar
sjossang Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 hva er kontaktkort? Wow - sommerpilsen slo inn litt for tidlig! Det var selvfølgelig kontantkort jeg mente... Fant litt info når jeg søkte etter "prepaid", men er det noen som har erfaringer med slike lokale kort i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå