Bmax Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hei, er 10endeklassing og skal ha eksamen på mandagen, trenger virkelig hjelp til dette teamet. Lurer litt på hva som er viktig å få med i en slik presentasjon...noe som har peiling? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg tror jeg ville tatt en del om Ivar Aasen og Knud Knudsen, samt hvilke dialekter som finst. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ivar Aasen og Knud knudsen, norrønt, reformene 1900 til 1958, dialekter(geografiske og sosiale) Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 takk til begge to...har kommet igang nå så...men bare fortsett å komme med innspill Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Angloamerikansk påvirkning i språket - engelske ord og uttrykk. Ikke-vestlig innvandrings påvirkning, såkalt "kebabnorsk". Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dette er 2 og 3kl pensum på videregående. Kanskje du kan finne noen lærebøker? Husker ikke noe av det jeg hadde i tiende, skrev bare eventyr på prøvene uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå