diamantkort Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har noen Thomasz Sokolowski i diamantkort? Her er mine kort: Diamant: Jan Michaelsen Gull: Raio Piiroja Andreas Lie Stian Ohr Thomas Finstad Shane Stefanutto Bjarne Kortgaard Ingebretsen Magne Simonsen Allan Gaarde Maurice Ross Jørgen Horn Tor Marius Gromstad Vegard Forren Steffen Iversen Runar Berg Ruben Imingen Trenere: Søren Åkerby Tor Ole Skullerud + mange vanlige da Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har noen Thomasz Sokolowski i diamantkort? Her er mine kort: Diamant: Jan Michaelsen Gull: Raio Piiroja Andreas Lie Stian Ohr Thomas Finstad Shane Stefanutto Bjarne Kortgaard Ingebretsen Magne Simonsen Allan Gaarde Maurice Ross Jørgen Horn Tor Marius Gromstad Vegard Forren Steffen Iversen Runar Berg Ruben Imingen Trenere: Søren Åkerby Tor Ole Skullerud + mange vanlige da Jeg har han... Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Gidder du han? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Har noen Thomasz Sokolowski i diamantkort? Her er mine kort: Diamant: Jan Michaelsen Gull: Raio Piiroja Andreas Lie Stian Ohr Thomas Finstad Shane Stefanutto Bjarne Kortgaard Ingebretsen Magne Simonsen Allan Gaarde Maurice Ross Jørgen Horn Tor Marius Gromstad Vegard Forren Steffen Iversen Runar Berg Ruben Imingen Trenere: Søren Åkerby Tor Ole Skullerud + mange vanlige da Jeg gjør han mot: Michaelsen i diamant Ivers, Ohr, Simonsen, Stefanutto, Forren, Ross, Lie og Gaarde i gull og Skullerud i trenerkort... Du får med 50 vanlige.. Deal? Endret 7. juni 2008 av vagfk Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Bytter du han? Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Bytter du han? Lenke til kommentar
sebbi97 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kommer an på Hva byr du?? Bare send en melding på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg