Elliphant Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg sitter her og har ferie, har et oppdrag jeg absolutt skulle levert i dag men sliter med programvare her. Jeg har Photoshop 7.0 og Photoshop CS2 tilgjengelig men får ikke installert det. Dessverre er illustrator fraværende og om noen kunne fått en logo jeg har i god oppløsning (pr. øyeblikk i psd-format med layers) vektorisert så betaler jeg gjerne en hundrelapp eller to. Dette haster! Ha en videre fin fredag Jeg nås på msn [email protected] Endret 7. juni 2008 av johneliassen Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ingen som har mulighet til å hjelpe meg her? www.mystudio.no/profil/Logoarbeid.rar Der ligger 2 psd-filer, 1 med layers og 1 med kun 1 layer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gjort automatisk i Inkscape, veit ikkje om det er godt nok. I vedlagt ZIP-fil er det ei EPS-fil og ein SVG-fil. vektor.zip Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var litt kjapp der ja, såg at den versjonen var rimeleg utydeleg i kantane i høve til originalen. Denne vart nok litt betre trur eg, pluss at eg fjerna den kvite bakgrunnen. Igjen, dette er gjort i gratisprogrammet Inkscape, med eit verktøy liknande LiveTrace i Illustrator. KF.zip Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Tusen hjertelig takk Setter virkelig pris på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå