Gå til innhold

Skal selge min gamer PC, Verdi på: Intel Core 2 Duo E6750, 4GB Minne, XFX 8800GTX XXX


Anbefalte innlegg

Så jeg lurte på hvor mye jeg kommer til å få for denne her, ser at ny prisen ikke er så høy, men da er jo PC-en ganske ny uansett. :p

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=74772.

 

EDIT: Glemte å skrive at det følger med en 19" LCD skjerm og et gammelt set av Creative 2.1 høytalere. Selger hele synnamitten, legger de to tingene litt mer til prisen? Håper da ivertfall skjermen gjør.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker, kan vel satse på at jeg får ivertfall 6000 for den, burte vel også nevnet at Armor kabinettet mitt er den nye versjonen med 250mm vifte på kabinett døra, men jeg fant den ikke på prisguiden. Er jeg heldig trenger jeg ikke å legge til noe penger når jeg skal kjøpe en laptop.

Lenke til kommentar

Hvorfor skam man få 9000 for noe som koster 6k idag nytt?

Man mister jo/kompliserer garanti og retur osv.

Ny pris idag minus 30% pr år er nok vanlig noe som vil gi ca 4000kr.

 

Selv om en av delene koster 1300 idag, så kan man få den delen av en nyere og bedre utgave for en lavere pris osv.

Lenke til kommentar
Hvorfor skam man få 9000 for noe som koster 6k idag nytt?

Man mister jo/kompliserer garanti og retur osv.

Ny pris idag minus 30% pr år er nok vanlig noe som vil gi ca 4000kr.

 

Selv om en av delene koster 1300 idag, så kan man få den delen av en nyere og bedre utgave for en lavere pris osv.

Det er flere ting som ikke er medregnet i listen på prisguiden. Bla. 8800GTX, 120gb HD, DVD leser, 19" LCD skjerm og no høytalere. Les postene ovenfor din.

 

Ville satt en pris på rundt 7,000, avhengig av tilstanden til utstyret :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...