bruker9842 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 skal kjøpe meg trampoline har tenkt på 3,9 er det for lite? har ikke så altfor stor hage så :/ .. og hvor burde jeg kjøpe? er de på europris dårlige? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjøp den største du får tak i, og finnes den hos to eller flere forhandlere, kjøper du den dyreste. Å kjøpe den største er ikke for å kunne ha flere dumme unger oppå den, men for at det er langt tryggere. Man skal ikke hoppe mer enn én av gangen uansett. Og hva prisen angår... vel, jeg kjenner flere som har greid å ødelegge en trampoline ved å hoppe på den. Alene. Og det kan bli veldig stygt hvis du lander i en ubehagelig posisjon i forhold til dette. Derfor vil du nok ha det som har best kvalitet = det dyreste. Det koster ikke mer enn maks et par tusen mer uansett, og er ikke helsa til deg selv eller andre verdt såpass? Helt seriøst? Oh hvis det først blir sånn at der er flere mennesker på den, bør den være stor. 3,9 er IMO litt for liten. Tror vi har 4,3 og den er flott. Vet ikke om du får tak i noe større enn 4,3 i Norge uansett? Lenke til kommentar
miazza Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Norges Beste Trampoline Er Visst Den Beste På JumpKing. Har den selv. Den anbefales virkelig! Den gir utrolig bra sprett og du har ikke vondt i helene etter å ha hoppet/Trikset en stund.. Det er også den største på JumpKing.. 2 i en Stor og Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå