beverpower Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skal bytte ut vifta mi, og lurte på om noen hadde et bra tips? Skal ha en vifte som kjøler bra og IKKE lager så mye støy... (Min forige bråkte no helt jævlig!!!) På forhond takk Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Å vifta står på? Vifta er? i tilfelle det er CPU kjøler du tenker på, så bør du skrive hvilken CPU du har.. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Å vifta står på?Vifta er? i tilfelle det er CPU kjøler du tenker på, så bør du skrive hvilken CPU du har.. Vifta er en GlobalWin SAK(Ett eller annet, husker ikke helt )! Tror den er på 40-45db eller no?! Skal ha vifte til min XP2000+ prosessor... Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 OK, da tenker du på en kjøler til CPU, du kan jo kjøpe både ribbe og vifte, da tror jeg at dette kan vere en fin kombinasjon (ikke så vert å se på heller) Ribbe: Koster 495,- Vifte: Koster 95,- S kan du jo sette på en slik: Koster 39,- Da skal vel den bli kjølt, regner jeg med Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Takk, takk! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå