Ceriox Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mye av skriften i diverse programmer og ellers i windows har plutselig blitt dårligere og litt vanskelig å lese. Ser nesten ut som kursiv skrift, bare mer kornete. Jeg har windows vista ultimate med sp1. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du har ikke endret skjermoppløsning? Noen oppløsninger passer dårlig hvis du har LCD monitor.. Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Du har ikke endret skjermoppløsning? Noen oppløsninger passer dårlig hvis du har LCD monitor.. nope har ikke endret. Har også prøvd å sette en lavere oppløsning, for så å stille tilbake. Men det hjalp heller ikke. Den værste forskjellen merker jeg i Age of Conan, på skriften i chatteruten og på menyknappene. I chatteruten er det nesten uleselig Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Prøvd å aktivere ClearType? Bare søk på cleartype i help så finner du link til innstillingene, evt gjør du slik: Høyreklikk på desktop->Personalize->Window Color and Appearance->Open Classic Appearance Properties->Effects->"Use the following method...:" Cleartype Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Prøvd å aktivere ClearType? Bare søk på cleartype i help så finner du link til innstillingene, evt gjør du slik: Høyreklikk på desktop->Personalize->Window Color and Appearance->Open Classic Appearance Properties->Effects->"Use the following method...:" Cleartype Det ble bedre i windows, men er fortsatt dårlig i Age of conan =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå