Notinuse Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hallo! For en stund siden så kjøpte jeg meg Vista. Bli litt skuffet og la inn igjen XP. Nå som det har gått en god stund ønsker jeg å legge inn Vista igjen. Jeg har byttet HK / CPU og Ram i mellomtiden. Når jeg da skal installere Vista igjen og taster inn min license-key, får jeg melding om at den ikke kan brukes. Hva i alle dager gjør jeg nå? Når jeg hadde Vista inne siste ringte jeg et 800-nummer og fikk ordnet det der. Men må jeg installere hele greia på nytt eller er det et nummer jeg kan ringe å få ny key ? Håper på et lurt svar asap snufs Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hallo! For en stund siden så kjøpte jeg meg Vista. Bli litt skuffet og la inn igjen XP. Nå som det har gått en god stund ønsker jeg å legge inn Vista igjen. Jeg har byttet HK / CPU og Ram i mellomtiden. Når jeg da skal installere Vista igjen og taster inn min license-key, får jeg melding om at den ikke kan brukes. Hva i alle dager gjør jeg nå? Når jeg hadde Vista inne siste ringte jeg et 800-nummer og fikk ordnet det der. Men må jeg installere hele greia på nytt eller er det et nummer jeg kan ringe å få ny key ? Håper på et lurt svar asap snufs Det beste er vel og ringe dem. Si at du har formatert. Men Microsoft er jo strenge på bytte av HW. Mest sannsynelig kan de "aktivere" den på nytt for deg der.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 800 56 615 tenkte du på? Vet ikke om det kun er for XP http://support.microsoft.com/gp/cp_vista_p...ctactivation/no kanskje? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 hehe ja det jeg er usikker på er tlf numret jeg skal ringe. Skal prøve det under der Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Yep, ringte inn og fikk snakket med en dude der. Må bare installere først før de kan hjelpe meg TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå