vitsen? Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ok, her kommer historien: For, ja, snart tre år siden; så var jeg halveis på dealer'n med en jente da. Og det var gjennom henne jeg møtte, la oss kalle henne Nasse. Nasse la meg til på msn og vi snakket hver dag, ofte, og om alt. Og det tok faktisk en stund før vi fant ut at vi skulle begynne i samme klasse til høsten. Vi hadde aldri møtt hverandre til da. Første skoledag ropte de opp navnet til Nasse. Jeg ble slått ut. At noen kunne være så vakker var nesten ikke til å tro. Vi ble enda bedre venner etterhvert, til slutt var vi så nære som noen kunne være. Og da fikk jeg jo selvfølgelig følelser for henne. Og, selvom hun hadde type, så valgte jeg å fortelle det til henne. Hun ble sjokkert og det holdt på å ødelegge alt, men ting ordnet seg og vennskapet besto. De siste to årene har hun vært konstant av og på med en fyr som slår henne, er utro og behandler henne som dritt. Men hun fortsetter å gå tilbake til han. Hver gang gråter hun og lover at dette er siste gangen. Men det er aldri siste gangen. I tre år har jeg hatt følelser så uffatelig sterke, men det hjelper så uffatelig lite. Vi har mistet litt kontakten nå, jeg fikk nok. Jeg klarte ikke å høre på hvordan hun klaget over hvordan han oppførte seg mot henne. Det gjør faktisk fysisk vondt. Så til slutt klikket det for henne siden jeg hadde vært "overlegen" og "ignorert" henne. Og der sluttet kontakten. Vi har nå en uke igjen av skolen, følelsene er like sterke, kanskje værre en da vi først startet. Men jeg er usikker på om jeg egentlig vil at det skal skje no mellom oss, jeg vet det aldri vil skje. Men savner henne som venn, savner å snakke med henne, og hvordan hun lyste opp dagen min. Jeg vet at hvis vi ikke fikser ting før skolen er over om en uke så kommer jeg mest sannsynlig aldri til å se henne igjen. Men på henne virker det som at hun driter i det, virker ikke som hun bryr seg i det hele tatt lenger... Følte bare jeg måtte skrive det her, kanskje få noen råd? ...... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vel siden du allerde har mistet kontakten så kan du jo forklare henne hvorfor, at det gjorde fysisk vondt for deg, og hvordan du føler. Du har ikke akkurat noe særlig å tape. Lenke til kommentar
indie Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Om du vil fortsette å ha henne som en venn så gjør et siste forsøk på å prate med henne om det, og hvorfor ting ble som de ble, men siden du har så sterke følelser for henne ville jeg heller bare spurt rett ut om hun kunne tenkt seg å være noe mer enn venner med deg. Om det ikke går ville jeg bare ha dritet i henne, finn deg noe annet/noen andre å tenke på. Skaff deg en ny hobby, eller bruk mer tid på de du har fra før av, tilbring mer tid med vennene dine, og ikke minst, skaff deg en sommerflørt. Været er helt nydelig, ikke la en enkelt jente få deg til å være deprimert i denne fine tiden Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Si til hu at du er veldig glad i hu og bryr deg om hu. Derfor klarte du ikke å sitte og høre på hvor jævlig hu har det med han fyren. Det viktigste er at du får reparert vennskapet. Så at du støtter henne opp siden hu har det vanskelig med typen. Også kan du etterhvert da vurdere å prøve deg igjen hvis det er slutt med typen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kom deg over henne, hvis du har vært forelsket i en jente 3år samtidig som du har sett henne humpe løs på andre gutter og ikke vært interressert i deg så forstår jeg deg at det gjør vondt. Seriøst finn deg en dame før du blir venn med henne igjen. Tror ikke du har godt av å være rundt henne. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Problemet my friend, er at du går rundt og håper at det skal bli dere to. Du venter på at hun skal innse hvor grei og fantastisk du er. At du ikke er som de andre drittsekkene hun har vært sammen med. For du kommer virkelig til å sette pris på henne og behandle henne vel. Hun igjen, ser på deg som vennen sin. Gutten hun kan søke støtte og trøst hos når hun trenger det. Klart hun klikker når du bare melder deg ut av vennskapet. Så, hva vil du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå