Gå til innhold

Nokia N78 ellr LG Secret KF750...

Anbefalte innlegg

Hei som dere skjønner trenger jeg hjelp med å velge den riktige mobilen får meg og N78 og Secret KF750 er telefonene jeg har kommet til og nå vet jeg ikke hvilken av de to jeg skal ha :ermm: takker alle som hjelper med dette problemet, men skal jeg eller vente til 3G-iPhone? :ermm: sier det igjen takk for hjelp :)

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: Greit å ha, men ikke viktig.

Form:

-Format: N78 eller Secret KF750.

-Vekt: Ikke viktig.

-Sprut/støtsikker: Neitakk.

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Største og beste sjermen mellom N78 og Secret Kf750.

-Touchscreen: Ikke viktig, men greit å ha.

Pris:

Billigst ptis og den beste.

Diverse:

-Merke: Nokia N78 ellr LG Secret KF750

-Kamera: Ja.

-Videokamera: Ja.

-Symbian: Ikke viktig, men det er greit å ha det.

-Infrarød port: Ikke viktig.

-Blåtann (Bluetooth): Ja.

-Minne: Ikke viktig vis den telefonen kan ha minst 4GB minnekort..

-Minnekort?: Ja minst 4GB.

-MP3: Ja.

-Triband: Hva er det?

-UMTS/3G: Ja.

-Wlan: Greit å ha, men ikke viktig.

-GPS: Ikke viktig, men greit å ha det.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ja.

-Radio: Ikke viktig, men greit.

-Bruksområder: Kamera og pen å design med still.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei som dere skjønner trenger jeg hjelp med å velge den riktige mobilen får meg og N78 og Secret KF750 er telefonene jeg har kommet til og nå vet jeg ikke hvilken av de to jeg skal ha :ermm: takker alle som hjelper med dette problemet, men skal jeg eller vente til 3G-iPhone? :ermm: sier det igjen takk for hjelp :)

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: Greit å ha, men ikke viktig.

Form:

-Format: N78 eller Secret KF750.

-Vekt: Ikke viktig.

-Sprut/støtsikker: Neitakk.

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Største og beste sjermen mellom N78 og Secret Kf750.

-Touchscreen: Ikke viktig, men greit å ha.

Pris:

Billigst ptis og den beste.

Diverse:

-Merke: Nokia N78 ellr LG Secret KF750

-Kamera: Ja.

-Videokamera: Ja.

-Symbian: Ikke viktig, men det er greit å ha det.

-Infrarød port: Ikke viktig.

-Blåtann (Bluetooth): Ja.

-Minne: Ikke viktig vis den telefonen kan ha minst 4GB minnekort..

-Minnekort?: Ja minst 4GB.

-MP3: Ja.

-Triband: Hva er det?

-UMTS/3G: Ja.

-Wlan: Greit å ha, men ikke viktig.

-GPS: Ikke viktig, men greit å ha det.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ja.

-Radio: Ikke viktig, men greit.

-Bruksområder: Kamera og pen å design med still.

Hei! var i akkuratt samme situasjon selv, men valget falt til slutt på lg kf750 secret. Dette var fordi jeg synes den har et veldig lekkert design i tilleg til at den er tynn. Den har en touchskjerm (fungere bare på multimedia) og utifra papiret har den også et bedre kamera. Håper du finner rett telefon!:)

Lenke til kommentar

Vel, LG telefonen er vel strengt tatt mykje betre å se på enn Nokiaen.

Dessutan er det turn off med Nokiaplast. Ikkje veit eg sikkert kva denne er laga av, men du kan vedde på du finn noko plastikk på den.

LG'en derimot ser mykje betre ut. Dessuten er N78 ein smarttelefon som mest sannsynleg går tregt. Når det gjeld frustrasjonen din med iPhone forstår eg korleis du har det. Personleg skal eg iallefall vente til eg får se nokre bilder av den nye iPhonen før eg gjør eit eventuelt innkjøp av ein ny strålekasse.

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv Nokia N78, er svært godt fornøyd med den etter nøyaktig en ukes bruk. Den er god på WLAN, har god kalenderfunksjon og synkroniseres lett med Outlook både på e-post, kalender og ikke minst kontakter. Jeg ville valgt Nokiaen på grunn av brukervennlighet, men jeg kan bare basere mine erfaringer fra LG KU990 - for alt jeg vet, er kanskje KF750 en kraftig forbedring :)

Lykke til,

mvh Pål Berge

Lenke til kommentar
Jeg bruker selv Nokia N78, er svært godt fornøyd med den etter nøyaktig en ukes bruk. Den er god på WLAN, har god kalenderfunksjon og synkroniseres lett med Outlook både på e-post, kalender og ikke minst kontakter. Jeg ville valgt Nokiaen på grunn av brukervennlighet, men jeg kan bare basere mine erfaringer fra LG KU990 - for alt jeg vet, er kanskje KF750 en kraftig forbedring :)

Lykke til,

mvh Pål Berge

TAKK for alle svar, men det blir en Apple iPhone 3G til meg :p den er billig og har meste av de to, men bare dårlig kamera, men det er ikke farlig :)

Lenke til kommentar

Lykke til,

mvh Pål Berge

TAKK for alle svar, men det blir en Apple iPhone 3G til meg :p den er billig og har meste av de to, men bare dårlig kamera, men det er ikke farlig :)

Snakka meg om å kræsjlande etter selv å ha valgt 2 ok telefoner......

Iphone har langt ifra det meste som de 2 andre valgene dine har

Bad choise

Lenke til kommentar

Billig? Jo da, hvis du synes 8000 kr er billig så...

Da blir det ikke iPhone 3G på meg da, men jeg slitter veldig mellom N78 og LG KF750 Secret, men tror jeg tester dem selv og kjøper den jeg syns er best :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...