Gå til innhold

Hjelp! Er det noen her?


Anbefalte innlegg

Oppdaget akkurat at valpen min har 3 store utslett lignende greier på huden...på størrelse

som en negl, illrøde, med en rød ring rundt og en liten mørkere prikk i midten på ett av de... ikke noe sår eller noe som er "åpent" ...ser veldig skummelt ut synes jeg!

noen om vet hva dette kan være??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger å bekymre deg :)

Klør det?

Hvilken hund er det ?

 

det er en kanindachs...han er bare 16 uker så jeg blir litt bekymret...

han vil ikke legge seg til å sove nå heller...bare ligger og piper...(men han piper ganske mye til vanlig også da...men pleier å ha sovnet for lengst nå)

han klør ikke..

Lenke til kommentar

Hvis det fremdeles ser helt likt ut i morgen, så kan du ringe til dyrlegen og høre. Bare spør og prøv å tvinge et svar ut av h*n, for de vil jo gjerne dra deg inn til konsultasjon så de tjener litt penger. Mest sannsynlig er det et utslett/stikk/reaksjon på noe han har ligget på :) Vanlig at valper får kviser på magen også. Så ville sett det an over helgen/spurt en veterinær eller eventuelt kjentfolk som har hatt valper før.

Lenke til kommentar
Hvis det fremdeles ser helt likt ut i morgen, så kan du ringe til dyrlegen og høre. Bare spør og prøv å tvinge et svar ut av h*n, for de vil jo gjerne dra deg inn til konsultasjon så de tjener litt penger. Mest sannsynlig er det et utslett/stikk/reaksjon på noe han har ligget på :) Vanlig at valper får kviser på magen også. Så ville sett det an over helgen/spurt en veterinær eller eventuelt kjentfolk som har hatt valper før.

 

Det var bare noe insekt ellernoe som hadde bitt han ja...som han hadde reagert på... 5 min med dyrelegen...700 kr... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...