kim3k Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei. jeg trenger hjelp med å finne ut hva som er best av disse 2 settene med delene jeg har plukket ut som jeg vil ha, men trenger hjelp med å velge slik at jeg får det beste for pengene de to delene som jeg trenger er Hovedkort og prosessor Jeg skal bruke pcen til gaming å photoshop/dreamweaver/Video redigering! Intel sitt set: Prosessor: "Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775" eller om noen kommer med ett bedre forslag:) Hovedkort: Asus Maximus Formula X38 Socket-775 <-- si ifra om du har ett bedre forslag! Amd's(am2+) sitt set: Prosessor: AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core 2.5 GHz Hovedkort: Asus M3A32-MVP DLX/WIFI, AMD 790FX,DDR2, ATX, Socket-AM2+, 4xPCI-Ex(2.0)x16 håper jeg får svar fra noen som er virkelig god på dette og er oppdatert ! Endret 6. juni 2008 av kim3k Lenke til kommentar
creaT Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei.jeg trenger hjelp med å finne ut hva som er best av disse 2 settene med delene jeg har plukket ut som jeg vil ha, men trenger hjelp med å velge slik at jeg får det beste for pengene smile.gif de to delene som jeg trenger er Hovedkort og prosessor Intel sitt set: Prosessor: "Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775" eller om noen kommer med ett bedre forslag:) Hovedkort: Asus Maximus Formula X38 Socket-775 <-- si ifra om du har ett bedre forslag! Amd's(am2+) sitt set: Prosessor: AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core 2.5 GHz Hovedkort: Asus M3A32-MVP DLX/WIFI, AMD 790FX,DDR2, ATX, Socket-AM2+, 4xPCI-Ex(2.0)x16 håper jeg får svar fra noen som er virkelig god på dette og er oppdatert ! jeg selv har AMD og jeg vil ikke anbefale det. skal du ha mest for pengene så går du for intel. du må nesten si hva du skal bruke pcen til for at vi skal klare å svare på spørsmålet. men intel oppsetet dit ser bra ut d. Endret 6. juni 2008 av creaT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå