Woods Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei, i dag gikk jeg igjennom en gammel boks med CD-er og diverse spill. Blant dem fant jeg Riven spillet - og det gikk ikke lang tid før den lå i dvd skuffen i pcen. Problemet er det at jeg bruker Vista 64bit, og det støttet tydeligvis ikke det 12 år gamle spillet(cdene stammer også fra den tid). Er det noen som har peiling om spillet er utgitt i DVD form, som kanskje også kan fungere til 64bit? Det hadde også vært fint om vi kunne fått en samle tråd for MYST serien. Hvordan går egentlig rekkefølgen? - Myst - Riven - ??.. er litt usikker på resten. Har sett en del forskjellige versjoner der ute.. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fant en løsning her: http://www.mystcommunity.com/board/index.php?showtopic=28764 Aner ikke om den fungerer, men du kan nå prøve. Ellers er vel rekkefølgen: - Myst - Riven - Myst III - Uru - Myst IV - Myst V tror jeg... Er ikke så glad i 1. persons adventurespill av en eller annen grunn, så vet ikke så altfor mye om Myst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå