Vakuum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har dell sine priser for bærbare økt i dag? syns dell I8200 har økt.. Lenke til kommentar
HyperJedi Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kan virke som om det er serviceprisene de har satt opp - får nå 2,990 kr i avslag om du velger 1 års henteservice framfor 3 år på-stedet-service. Mener å huske at differansen var noe lavere før. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 jepp, det jeg også fant ut. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Derfor er det viktig å følge med på prisutviklingen. Direktesalg er ikke et nytt fenomen lenger, det må være reell fortjeneste i salgslinjen hele tiden. Derfor tror jeg at det blir viktig i fremtiden å se med begge øyne åpne om hva som ikke bare er billig, men billigst. Ellers, teknisk er Dell knallbra maskiner:) _____ Mvh, Nasir I. www.barbara.no Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 dell I8200 multimedia (som jeg skal ha) har 2 minus.. styggt design.. ganske tung.. begge de gir jeg totalt faen i.. 512mb ram ati m9000 64mb 15" e-uxga 40gb etc.. pga muttern jobb, får vi dell 20% billigere.. noe som faktisk er mer enn momsen hvis man regner.. Sånt bryr jeg meg om Lenke til kommentar
iNas Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det vil si at du sparer 3000 kr. ved kjøp av i8200 til 15000 kr. Du betaler 12000 kr. for Dell'en og må betale ca. 3000 for å få 3-års service-avtale, dersom du da ønsker det. Med andre ord betyr det at du kan få gratis garanti som et resultat av PC-avtalen, igjen dersom du ønsker det. Det er en win-win situasjon for deg! Stikk fingen i lufta, kjenn etter - føles det fornuftig ut, then go for it! Lykke til! Mvh, ------- Nasir I. www.barbara.no Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 blir nok uten den 3 års servicen.. den er for dyr.. dessuten regner jeg ikke med at laptopen er "top" mer enn 1 år.. neste år kommer sikkert oled skjermer og sånt.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vil anta at kronekursen har innvirkning på prisene til dell. Den faller jo som en stain for tia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå